cock hammer Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 (endret) Here is the official description: "This all new S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl trailer, taken from press events held across the globe in February 2004, allows gamers to see for the very first time actual gameplay from the worlds first genuine “Survival FPS” . The trailer shows a solitary S.t.a.l.k.e.r. attack a small enemy patrol prior to meeting with his colleagues. They intend to exploit the confusion caused by a stampede of frightened mutant creatures to mask a covert attack on a rival S.t.a.l.k.e.r. base. After seemingly clearing the base of enemies the S.t.a.l.k.e.r. senses an impending “Blowout” of anomalous energy and must ensure that he and his remaining wounded colleague find shelter before the dangerous radioactive wave passes over the camp. This action-biased trailer demonstrates just some of the innovative features of one of the PC’s most highly anticipated new FPS franchise. This innovative Day/Night cycle, advanced creature AI, unique anomalous energies and of course genre-leading graphics are showcased for the first time in an exciting demonstration of just a snippet of gameplay of S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl." oblivionlost.deloo.de http://www.gamershell.com/download_5500.shtml virker som de har kuttat ned bilde/sek for at den skal ta mindre plass, i videoen altså. Endret 5. april 2004 av cock hammer
ttt Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 (endret) laster ned no. bare 40 kbs edit: det vart akkurat plass på nederland serveren. går i 80-90 kbs no Endret 5. april 2004 av ttt
Gorthaur Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 (endret) 220 KB/Sec her. 10%, and still counting...13.. Håper ikke jeg blir skuffa Edit: Ser bra ut!! Elsker stemningen de klarer å skape i trailerne.. Endret 5. april 2004 av Gorthaur
NetFinity Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 (endret) Fjernet. Endret 6. mars 2005 av NetFinity
Döden Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Klage klage! Laster selv bare ned i 34 kbs. Men det er kanskje i forbindelse med at jeg laster ned Linage II BETA.
ttt Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 (endret) ingen mirrors funker jo mange som laster den ned. du må bare å vente på tur. eg vart akkurat ferdig, skal sjå den no edit: har akkurat sett den. den varer i 3 min 37 sek. den var fantastisk. no gleder eg meg enda meir til stalker (vist det går an) dette kjem uten tvil til å bli tidenes beste spel Endret 5. april 2004 av ttt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå