Gå til innhold

Baldurs Gate 3 og NeverWinter Nights 2? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NWN2 er en forutsetning for KOTOR2, aurora-engine er nå altfor overtuna til å kunne gjøre flere fornuftige oppgraderinger.

 

Jeg regner med at Bioware jobber med neste genrasjon eurora-engine allerede nå, det ville vertfall vert fornuftig(hvor lenge varer WotC lisensen deres? eller var det atari som betaler den...).

 

Hvis BG3 kommer ut ville jeg tro at det bare var rebranding av NWN2, noe som egentlig ikke er så sansyndlig med tanke på NWN sitt enorme modde-community(som har gjort det mulig og lage spill som kotor og jade empire).

Lenke til kommentar
NWN2 er en forutsetning for KOTOR2, aurora-engine er nå altfor overtuna til å kunne gjøre flere fornuftige oppgraderinger.

 

Jeg regner med at Bioware jobber med neste genrasjon eurora-engine allerede nå, det ville vertfall vert fornuftig(hvor lenge varer WotC lisensen deres? eller var det atari som betaler den...).

 

Hvis BG3 kommer ut ville jeg tro at det bare var rebranding av NWN2, noe som egentlig ikke er så sansyndlig med tanke på NWN sitt enorme modde-community(som har gjort det mulig og lage spill som kotor og jade empire).

BG3 kan jo ikke bli en ombranding av NWN, de spillene er jo satt på 2 helt forskjellige steder, og det ligger i navnet også..

 

Atari eier foresten WotC lisensen nå.

Lenke til kommentar
BG3 kan jo ikke bli en ombranding av NWN, de spillene er jo satt på 2 helt forskjellige steder, og det ligger i navnet også..

 

Atari eier foresten WotC lisensen nå.

Begge spillene foregår i forgotten realms,hvis jeg ikke husker helt feil ligger Neverwinter nord for Baldur's Gate og sør for Icewind dale.

 

http://www.geocities.com/rtrmdnd/images/frmap.jpg fant et kart her, baldurs gate f.eks. finner du ved elva som når havet rett nedenfor der sword cost står skrevet. Icewind dale finner du helt opperst til venstre på kartet, og litt sør for der finner du luskan, også følger du veien nedover så finner du neverwinter.

 

EDIT: seff mente jeg ikke at BG3 skulle foregå i Neverwinter.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...