above Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 (endret) Hei Jeg har fått et par riper i cdplaten. Jeg prøvde med vann og salo, men det hjalp ikke. Cdplaten greier ikke å lese av noen filer. Hva gjør jeg? Takker for svar på forhånd! Mvh Ostebu Endret 4. april 2004 av OSTEBU
Octavian Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 du kan eneten gå til butikken og bytte den, eller kjøpe ny, eller du kan kjøpe slik cd mekke meskin på bang og olufsen til 100,- veit som sagt ikke om den funker, men har hørt mye bra om den. trur de har den på clas ohlson også...
above Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 Har lest om at det skal være noen programmer for det, men jeg husker ikke hva det/de heter. Ingen som har peiling på noen slags programmer som kan ordne dette?
enden Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post. Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på listerover de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil føre til at tråden blir stengt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Skjerpings
Wipeout Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Hva med å bruke tannkrem? Gni litt tannkrem på ripen, og gni i sirkler fra innsiden og utover. Skyll deretter med vann og la plata tørke. Gjenta prosessen hvis cd`en fortsatt ikke kan leses. Detter virker stort sett på musikk cd`er, har ikke prøvd det på spill/filmer ennå.
Marik Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Iso Buster er fin når det gjelder å lese plater som er dårlige. Hvis ikke den klarer det da får du prøve med sånn cd mekke sak.
Wipeout Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Nå vet jeg ikke hvordan denne "cd mekke maskinen" fra B&O fungerer, men har sett enkelte platebutikker selge en sak som gjør det samme som tannkremen...
Montag Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Ser ut for meg som du trenger noe slikt som dette: DiscRepairPro Dette rep-settet skal visstnok være bra. Lykke til.
bleidd Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Ser ut for meg som du trenger noe slikt som dette: DiscRepairPro Dette rep-settet skal visstnok være bra. Lykke til. Dette har jeg også hørt bra ting om! Men plata blir slipt ned, og det er veldig lett å ødelegge den med riper senere. Slip ned med noe slikt, og ta så en kopi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå