Gå til innhold

skal ha meg ny prosessor, hk og minne


Xero

Anbefalte innlegg

skal ha meg ny prosessor, hk og minne.

 

Intel Pentium 4 3.2 GHz Boxed PC800 Socket PGA478, 512KB cache. link: https://www.mpx.no/asp/info.asp?p=24519&s=

Abit IC7-MAX3 Hovedkort S478/800mhz,SATA I875P, ATX,GbLAN,Dual-DDR,Firewire,Raid. link: https://www.mpx.no/asp/info.asp?p=24334&s=

minne: vet ikke, må være 1 gb.

 

det jeg lurer på er hvilke minne jeg skal velge, det må ikke koste mer enn 3000 spenn og det må være minst 1 gb.

 

takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det får du hos MPX , kan forøvrig legge til at jeg selv har brukt MAX 3 kortet over en tid og da testet jeg ut følgende rambrikker uten problemer : TwinMos , Corsair, Geil og Ocz , så at dette kortet skal være så spesielt med tanke på ram er bare tull for å si det pent , dessuten er det plass til 4 minnebrikker ikke 2 som det påstås , Max 3 er vel et av de beste hk til P4 som er å oppdrive, så her er det en med lite kunnskap som har uttalt seg , :cool:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Det får du hos MPX , kan forøvrig legge til at jeg selv har brukt MAX 3 kortet over en tid og da testet jeg ut følgende rambrikker uten problemer : TwinMos , Corsair, Geil og Ocz , så at dette kortet skal være så spesielt med tanke på ram er bare tull for å si det pent , dessuten er det plass til 4 minnebrikker ikke 2 som det påstås , Max 3 er vel et av de beste hk til P4 som er å oppdrive, så her er det en med lite kunnskap som har uttalt seg , :cool:

er nok enig med deg her snekker`n, og er det noen som kan minne til hk her på forumet, så er det vel deg...!

uansett, er vel greit med 2x512, da du kan få opp ytelsen og kjøre dual channel :)

så kjøp 2x512 med så er du nok sikret. regner med at du sikke skal klokke no særlig og da holder det med PC3200 minne, eventuelt PC3500 eller PC3700 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...