Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ett par spørsmål ang. Telenor ADSL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette har overhode ikke noe om spørsmålet mitt å gjøre nei.

Hvor spør jeg om dette er lov?

Og jeg qouter deg selv litt lenger oppi tråden;

Grunnen til at jeg spør er at han deler nettet med naboer og vil at også dem skal ha mulighet til å fylle på vist det viser seg at den er "tom".

Der skriver du at du skal dele linjen med naboer, og da er det meget aktuellt å diskutere dette.

Lenke til kommentar
Dette har overhode ikke noe om spørsmålet mitt å gjøre nei.

Hvor spør jeg om dette er lov?

Og jeg qouter deg selv litt lenger oppi tråden;

Grunnen til at jeg spør er at han deler nettet med naboer og vil at også dem skal ha mulighet til å fylle på vist det viser seg at den er "tom".

Der skriver du at du skal dele linjen med naboer, og da er det meget aktuellt å diskutere dette.

Er du helt på styr eller , jeg forteller hvorfor jeg spør ett spørsmål, ikke om det er lov eller ikke.

 

Spør du meg om hvordan du installerer Windows 2000 så svarer jeg ikke at Windows har kommet i en ny version.

 

 

Lytt til erfarne brukere

 

Det er mange av dem på forumet. Selv om de kan skrive på en måte som irriterer

deg, vet de fleste hva de snakker om.

Lenke til kommentar
Dette har overhode ikke noe om spørsmålet mitt å gjøre nei.

Hvor spør jeg om dette er lov?

Og jeg qouter deg selv litt lenger oppi tråden;

Grunnen til at jeg spør er at han deler nettet med naboer og vil at også dem skal ha mulighet til å fylle på vist det viser seg at den er "tom".

Der skriver du at du skal dele linjen med naboer, og da er det meget aktuellt å diskutere dette.

Er du helt på styr eller , jeg forteller hvorfor jeg spør ett spørsmål, ikke om det er lov eller ikke.

La oss ikke lage en stor sak om dette. Jeg poengterer bare at du trenger ikke bli "sur" fordi vi diskuterer videre noe som DU SELV har nevnt. At vi begynner å snakke om at deling med naboer er ulovlig, i mtp at du har et problem som faktisk innvolverer disse naboene (da du vil at de skal kunne legge til kvoter selv).

Jeg kan godt diskutere med deg opp og ned i mente, men det vil ikke forandre på det faktum at det er on-topic - og ikke i strid med retningslinjene.

At du i tillegg drar inn ting som stiller meg i et lys som "uerfaren" bruker, gjør ikke saken noe bedre.

Lenke til kommentar

Jeg spurte først fint om vi kunne la være diskture dette og heller diskutere hva tråden egentlig handler om. Download limiten og det faktum at du må "kjøpe" mer download quota selv om Telenor egentlig har fri nedlastning.

 

Det var ikke ment å sette deg i noe dårlig lys, men det faktum at du har vært medlem i noen få mnder tilsier at du er en uerfaren bruker. Forstår ikke helt at å presisere at du er en newbie er å sette deg i dårlig lys. Alle har vært nye her på forumet, andre har bare vært her litt lenger enn deg.

 

Men la oss nå for guds skyld avslutte denne tåpelige diskusjonen.

Lenke til kommentar
Jeg spurte først fint om vi kunne la være diskture dette og heller diskutere hva tråden egentlig handler om. Download limiten og det faktum at du må "kjøpe" mer download quota selv om Telenor egentlig har fri nedlastning.

Du har ikke sagt dette, samt at det du spør om hjelp til, er indirekte medvirkning til ulovlig aktivitet. Du/dine foreldre har tilogmed skrevet under på at dere ikke skal gjøre det. So let's cut the crap, OK?

Det var ikke ment å sette deg i noe dårlig lys, men det faktum at du har vært medlem i noen få mnder tilsier at du er en uerfaren bruker. Forstår ikke helt at å presisere at du er en newbie er å sette deg i dårlig lys. Alle har vært nye her på forumet, andre har bare vært her litt lenger enn deg.

Vel, kan nevne at postcount/tilstedeværendetid ikke har en dritt å si. Til eksempel hadde Mr.Ueland "bare" 400 poster da han "steg i gradene"... (Don't shoot me for mentioning this, Ueland :roll:).

Gidder uansett ikke å ha en "jeg-er-bedre-enn-deg"-diskusjon, det blir for tåpelig.

Men la oss nå for guds skyld avslutte denne tåpelige diskusjonen.

U made it foolish, not me... This is indeed a discussionforum, or am I totally lost?

Endret av jallakim
Lenke til kommentar

Må jo være lov å diskutere lovligheten av bruksområdet for spørsmålene.

 

Synes det er litt rart å begynne å poste så fryktelig mange poster bare fordi folk nevner at det er kontraktsbrudd å gjøre det din far har lyst til.

 

Er tross alt bare å overse de postene som du føler ikke er relevante uten å begynne å komme med shift-tall tegn ( #%&"/ ) og enda verre begynne med "jeg har vært her lenger enn deg så hold kjeft".

 

Sådetså..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...