xertus Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 edonkey eller overnet(gratis) søk på artister og titel på programvarer så får u alle låtene på en fil. p.s. å laste ned musikk som du ikke har er ulovlig
ilpostino Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Jeg har gått over til LimeWire og ble nesten overasket over hvor mye raskere det var enn kaaza.. nesten enklere å bruke også.... dessuten finnes det til en haug med operativsystemer (Linux, Windows, Mac ++) da den er laget med Java
jokki Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 I og med personen ikke snakker om en spesiell type musikk så er denne tråden grei. Nedlasting av kopibeskyttet musikk er pr. i dag lovlig. Angående spørsmålet til trådstarter. Les den prioriterte P2P guiden, jeg anbefaler shareaza.
Crack Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack
jokki Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 I og med personen ikke snakker om en spesiell type musikk så er denne tråden grei. Nedlasting av kopibeskyttet musikk er pr. i dag lovlig. Angående spørsmålet til trådstarter. Les den prioriterte P2P guiden, jeg anbefaler shareaza. Bruker shareaza også en god del. men synes ikke programmet finner så veldig mange filer. Men programmet er veldig oversiktlig og enkelt å bruke, med mange alternativer. Liker det veldig godt! Er det noen mulighet for å få høyere rating e.l. i shareaza for å få flere treff på søkene? Emule og DC++ er også et alternativ. Det spørs hva du leter etter det. Shareaza er hybrid med edonkey2000 som er nettverket emule bruker så du finner ingen filer på emule som du ikke finner på shareaza. Det som det er problemer med er at shareaza ikke er kompatibel med nyere eMule klienter, men dette jobbes med frem til neste release sies det på forumet. DC++ er bare dumt å bruke når det er multisource-klienter ute på nettet som du kan laste ned mye fortere med.
leif_per Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Jeg bruker DC++ og det funker fett... bare finn en bruker som har 2mbit eller bedre og last ned fra han, så får du fart nok.. (hvis du ikke sitter på 8mbit da...)
jokki Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Si at han på 2 mbit har 4 slots hvorav alle er opptatt noe som ikke er uvanlig. Da får du bare 500Mbit noe som er under halvparten av hastigheten jeg f.eks har. Med Multisource klienter slipper du å tenke på hvilken hastighet personen har ettersom du finner filen, søker etter flere som har den samme. Da vil den laste ned fra alle som har den samme filen samtidig så du er garantert god fart. Fungerer også mellom flere hub-er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå