Gå til innhold

Grafikkproblemer


Cosmic^

Anbefalte innlegg

Har et Hercules 9700pro kort som har funka fett siden jeg kjøpte det for ca 1 år siden helt til denne uken. Plutselig har det begynt å komme den samme grafikkfeilen i alle spillene jeg spiller.

Screenshot

Har installert nye drivere og prøvd å rense for støv og sånt i tilfelle noe skulle ligge og blokkere vifta. Det skjer både når pc'n har stått på lenge og når den nettop har blitt skrudd på. Det kommer riktignok ikke med en gang jeg starter spillet, men som regel etter ca 5 minutter. Lurer på om kortet kanskje går varmt eller noe. Noen som har noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problem selv med et 9700pro. Da var GPU brent.. Mitt tilfelle var jo da mye verre enn ditt, men det har nok noe med varmen å gjøre! Har du overklokket noe? Dette kortet tåler omtrent ikke overklokking i det hele tatt!

 

Et annet forsøk er å flashe bios til den nyeste versjonen. Evt flashe til den gamle også til den nye igjen(hvis du har den nyeste)

Lenke til kommentar

har ingenting annet enn å si : Artic cooling vga silencer!

Jeg har den selv på mitt 9700pro kort og den kjøler veldig bra + at den blåser luft ut av kabinettet.

Standard: 324/310

Med standard kjøler maks 336/325

Med artic cooling maks 372/335

Lenke til kommentar
Hadde samme problem selv med et 9700pro. Da var GPU brent.. Mitt tilfelle var jo da mye verre enn ditt, men det har nok noe med varmen å gjøre! Har du overklokket noe? Dette kortet tåler omtrent ikke overklokking i det hele tatt!

 

Et annet forsøk er å flashe bios til den nyeste versjonen. Evt flashe til den gamle også til den nye igjen(hvis du har den nyeste)

TÅLER IKKE KLOKKING????!?!?!?!??!; ER DU HELT DUMM ELLER?; 9700-serien KLOKKER SOM BARE JULING, bare med ordentlig kjøling. bare for at ditt kort føkka seg betyr det ikke at hele serien suger til å klokke med......, snakk hvis du har peil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...