Glipp Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Hei.. postet i spill forumet, men så ga de meg lnken til dette.. har kikket igjenom forumet her om å finne svaret på mitt problem, men fant ikke.. så, når jeg skal starte opp farcry så får jeg denne erroren: CD/DVD emulation software has been detected. please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game Hva skal jeg gjøre får å bli kvitt den ? -Takker for alle svar
TCi Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Avinstaller/deaktiver programvare som f.eks. Daemon Tools, Clone DVD/CD osv. Grunnen til at du får den feilen er at installasjonen detekter om du har programmer som kan emulere en falsk cd/dvd-rom...
Glipp Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 Avinstaller/deaktiver programvare som f.eks. Daemon Tools, Clone DVD/CD osv. Grunnen til at du får den feilen er at installasjonen detekter om du har programmer som kan emulere en falsk cd/dvd-rom... Ohh. det e dritt!
Pastor Lorentzen Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Avinstaller/deaktiver programvare som f.eks. Daemon Tools, Clone DVD/CD osv. Grunnen til at du får den feilen er at installasjonen detekter om du har programmer som kan emulere en falsk cd/dvd-rom... Ohh. det e dritt! Så ærlige brukere som kjøper spillet får smekk på fingrene for å ha "feil" programvare installert på PC-en sin, mens uærlige brukere som henter ned en cracket versjon (der denne sjekken helt sikkert er fjernet), kan installere og spille uten problemer? Ganske håpløs og frekk måte å beskytte programvaren sin på, og virker nesten mot sin hensikt.
ATWindsor Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Avinstaller/deaktiver programvare som f.eks. Daemon Tools, Clone DVD/CD osv. Grunnen til at du får den feilen er at installasjonen detekter om du har programmer som kan emulere en falsk cd/dvd-rom... Haha, om dette er tilfellet må jeg nesten le, så gjennomført tåpelig, dette affiserer jo ikke de som har en "uoffisiell" versjon i det hele tatt, bare de som har orginalen. AtW
hwknut Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Hvordan du skal få bort problemet hvis du kjører Alchohol eller Clone på pcn: If Alcohol 120% is on the machine: - Start Alcohol and go to the Emulation Options. - Select ?Emulation? from the options tree. Uncheck the ?Ignore Media Types? box to turn off the media type emulation. - Select ?Extra Emulation? from the options tree. Uncheck the ?BAD Sectors Emulation? to turn off this type of emulation, exit Alcohol 120% and restart the game. If CloneCD is on the machine: Look on your task bar at the bottom right of your screen (next to the clock). Locate the CloneCD tray icon, which can be a picture of two CD-ROMs or of a sheep's head. Right Click on the icon and make sure "Hide CD-R media" is un-ticked. Restart the game application. Sitert fra her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå