enden Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 (endret) uh, da må du lese litt i LCD-testen. Det kommer veldig an på bruksmønster. Jeg kunne f.eks. ikke gitt en hakka møkk om rød virkelig er rød, bare det ser rødt ut, men jeg KREVER null lagg av min skjerm. Andre vil heller ha gode farger, men driter i spillingen Endret 1. april 2004 av enden
Pfu Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 (endret) Øivind, Kjøpte en HP Pavilion t330.no. Kom std. med programvare: Prosessor Intel® Pentium® 4 – 3,06GHz Intel® i865PE-brikkesett Minne 512 MB DDR-SDRAM 333MHz Datalagring 120 GB Ultra DMA-harddisk (7200rpm) inkl. 4 GB partisjon for systemgjenoppretting DVD-stasjon 16x maks. HP DVD-brenner +R/+RW 4x 7-i-1-minnekortleser Kommunikasjon V92-klargjort modem 10/100BT nettverksgrensesnitt Video ATI RADEON™ 9200 128 MB videominne PCI-kort for TV-innstilling og fjernkontroll Lyd Klargjort for 6-kanals surround-lyd TV-utgang Microsoft® Windows® XP Home Edition Underholdning Sonic™ RecordNow CD/DVD 6 Microsoft MovieMaker 2 HP Image Zone InterVideo WinDVD med Dolby Digital Playback ArcSoft ShowBiz® DVD InterVideo HomeTheater Jeg bruker InterVideo HomeTheater, med fjernkontroll osv. Fungerer imponerede bra for å være "pakket" med PC'n PFU ##Slettet et par dobbeltposter etter at forumet fikk litt hikke idag. Gøy for meg som fikk en masse PMer da.... enden## Endret 1. april 2004 av enden
Ni kon Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 kan du gjenta det, fikk det ikke med meg første gangen Neida, fin maskin det der. Så lenge du er fornøyd med billedkvaliteten er jo det det viktigste
Pfu Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Øivind, SW som kom "pakka" med PC'n - Intervideo HomeTheatre Har du noen mening om HP skjermen (L2035)?
Pfu Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Øyvind, Bruker Intervideo HomeTheatre, kom med PC'n (HP Pavilion t330.no) PFU
Ni kon Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Dessverre kan jeg ikke uttale meg om den modellen. Men basert på erfaring på 2 modeller fra hp kan jeg si at de har vært mindre heldige med skjermene sine. Men det kan jo hende at de har skutt gullfuglen med den der da
Pfu Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Øivind, Kjører Intervideo HomeTheatre, kom med Pc'en (HP Pavilion t330.no) PFU
Pfu Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Jobb PC'en hikket litt på ettermiddagen så det ble et par dobbelt meldinger. Er nå hjemme PC'n. Nå står det mellom HP L2035 og Iiyama'en. PFU
enden Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 (endret) Nå? Smakte testen av iiyama'n? På side to, bilde nr to er kvinnehånden som holder skjermen min *stolt* Endret 2. april 2004 av enden
Ni kon Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 immo: takk for at du likte testen da, men den Iiyamaen gir deg mye for pengene;) skal du leke i toppligaen koster det dinero
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå