Gå til innhold

T68i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ann på hva du vil med mobilen din. I forhold til prisen er det jo en glimrende telefon den dag i dag sammenlignet med hva annet du får tak i. Bluetooth er veldig fint til handsfree og sånn i hvertfall. Batteritiden var ganske god så vidt jeg husker, men ikke stol helt på hvor mange timer mobilen selv påstår at den kan klare å gå.

 

Hadde T68i i et års tid fram til i høst, ingen problemer bortsett fra at den kan føles litt treg i forhold til enkelte andre telefoner. Hvis du ikke er blant de som har blitt lurt til å tro at alt som ikke har kamera og skjerm på høyde med en bang & olufsen tv for å kunne se mms-meldinger så er det en telefon du kan klare deg lenge med. Men den bør koste under tusenlappen..

Lenke til kommentar

Ser liksom ikke helt hva jeg skal med kamera på telefonen, så da virket dette som et godt valg. Har en T600 no, men den er ikke helt frisk for tiden. Så at elkjop hadde t68i til 1 krone no med Netcom Youngtalk, så jeg tror jeg slår til på det..

Lenke til kommentar

T68i er en meget bra telefon, såfremt du ikke har så voldsomt store behov bortsett fra å ringe og sende meldinger. Batteritiden er utrolig bra, jeg gikk med min en uke uten å lade (normalt bruk.. 5min snakking, et par meldinger hver dag).

 

Leter du litt rundt, kan du også finne HPM-10 (eller HMP-10), en mp3-spiller som du plugger i bunnen av mobilen. Har hatt to sånne, lyden er helt upåklagelig, de bruker mmc-kort, du får opp en meny på telefonen hvor du kan velge sanger og sånt, og den tar batteri fra mobilen. Blir du oppringt, blir musikken slått av, og når du er ferdig å snakke, starter den automatisk igjen. Det beste av alt.. du får dem til rundt 200kr på ebay. Her har du en som foreløpig ligger på 10-15kr. :)

Lenke til kommentar

Hva som følger med er jo helt avhengig av hvor og av hvem du kjøper den av. Hvis du kjøper nytt får du med kabel og cd med software. Jeg har hatt t68 siden den kom på markedet. Den gangen var den suveren, men idag ikke så bra. Den har dog mange avanserte funksjoner, som bluettoth, ir og gprs samt HSCD. Link til spesifikasjon SE T68i.

 

En veldig kjekk funksjon er at man kan bruke telefonen til å styre playlisten i winamp med, bruke den til powerpint fremvisninger med mer, via bluetooth. Du trenger da egen programvare og bluetooth adapter til pcn, hvis du ikke har det innebygd da. Sjekk forøvrig denne linken.

.

 

Ulemper med den er den dårlige oppløsningen på skjermen, kun 256 farger. Da får man ikke mms beskjedene til å se så fine ut. Ikke støtter fancy polyfoniske ringetoner heller. Det blir lissom bare no pip pip. Ellers kan den henge seg litt og være endel treg i menyene, særlig hvis man har mange SMS inne. Den støtter også kun mottakelse av text baserte eposter, ikke html altså. :dontgetit:

 

Telefonen blir også sinnsykt varm hvis du ringer en stund, 10 +. Du svir av øra for å si det sånn. I hvertfall på min t68 :scared:

 

Hadde jeg vært deg ville jeg gått for t630 eller t610. Den første anbefales, best skjerm og bedre layout, samt mye bedre skjerm. Kamera har de også. :yes:

Endret av bbrekka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...