wotg Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg har installert CS condition zero, men jeg får ikke spillt spillet. Når jeg starter det får jeg bare flimmring på skjermen. Kan noen hjelpe?? Min Maskin: Soyo i875p HK 2,4Ghz P4 1024MB ddr 400 Radeon 9800pro Soundblaster audigy 2 Bruker Hansol H950 Skjerm med DVI kontakt hvis det har noe å si
Stig_W Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Du kjører nok for høy oppløsning i spillet. Om du ikke klarer å se noe i det heleste tatt pga flimring, så kan du gå inn i mapper du installerte spillet til og lete etter en .ini eller .cfg fil med en linje som inneholder informasjon om oppløsning og oppdateringsfrekvens. Prøv å overstyr dette til feks maksimum 75 Hz eller 800x600 skjermoppløsning.
wotg Skrevet 10. april 2004 Forfatter Skrevet 10. april 2004 Finner ikke noen .ini eller .cfig jeg kan endre på Er det noen andre som har hatt samme problem? Fikk en mail fra steam support der de sa at jeg skulle skrive oppløsningen min i command line f.eks -w 1280 -h 1024 ??? Tror ikke jeg skjønner helt........................HJELP
Blib Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 CSposter skal i CS-forumet. Det er derfor det er her. Flyttes
pronoob Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Finner ikke noen .ini eller .cfig jeg kan endre på Er det noen andre som har hatt samme problem? Fikk en mail fra steam support der de sa at jeg skulle skrive oppløsningen min i command line f.eks -w 1280 -h 1024 ??? Tror ikke jeg skjønner helt........................HJELP Når du start spillet trykk | (ved siden av 1 tasten) og skriv inn -w 1024 -h 768 for å kjøre 1024x768 oppløsning , eventuelt de tallene du fikk fra support for å kjøre den oppløsningen.
wotg Skrevet 13. april 2004 Forfatter Skrevet 13. april 2004 Sorry men det funker ikke det heller Problemet er som sagt at det flimrer...med det mener jeg at jeg kun ser en haug med horisontale streker, altså ikke noe "bilde" i det hele tatt. Er det noen fil jeg kan gå inn i å rette på dette?
Eirikrs Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg har også dette problemet! jeg var uheldig en gang å endreoppløysningen til 750 og noe. nor jeg åpner spillet nå er det bare svart skjerm men du hører at du er inne på spillet kan noen hjelpe meg å få dette fikset`? plizz! Hilsen : Eirik
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg har også dette problemet! jeg var uheldig en gang å endreoppløysningen til 750 og noe. nor jeg åpner spillet nå er det bare svart skjerm men du hører at du er inne på spillet kan noen hjelpe meg å få dette fikset`? plizz! Hilsen : Eirik 5467277[/snapback] Dette er den verste bumpen jeg noen sinne har sett. Du kan åpne "config.cfg" og redigere på alt der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå