Gå til innhold

Counter Strike: Condtion Zero!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så dum å investere 299 kr på CS: CZ. :no: Drittspill ass.... Veldig bortkasta penger! IKKE kjøp! Førsteinntrykket mitt er at dette er LIKT vanlig multiplayer CS, men man spiller mot bots istedet for folkz. :thumbdown: Og noen små mods på maps'ene...

:realmad::realmad::realmad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg var så dum å investere 299 kr på CS: CZ. :no: Drittspill ass.... Veldig bortkasta penger! IKKE kjøp! Førsteinntrykket mitt er at dette er LIKT vanlig multiplayer CS, men man spiller mot bots istedet for folkz. :thumbdown: Og noen små mods på maps'ene...

Jeg regner med at du visste det _før_ du kjøpte spillet.. :ermm:

Skrevet

Dette er CS for de som er lei av whining, servers, lagg, høy ping osv...

Synes dette var god underholdning, slipper blandt annet å streve med steam, morro å kunne nyte CS 1.6 med forbedringer på maps og gode boter.

Skrevet

Må bare si at jeg endret litt mening nå... Fant noe som heter Deleted Scenes. D var ganske greit... Sånn Delta Force aktig, i CS stil... Jeee :thumbs:

Skrevet
Må bare si at jeg endret litt mening nå... Fant noe som heter Deleted Scenes. D var ganske greit... Sånn Delta Force aktig, i CS stil... Jeee :thumbs:

Deleted Scenes er ut i fra det jeg har hørt og lest et forferdelig dårlig og aldri så litt uferdig FPS inne i CZ. Kan styre meg for denne.

Men så har jo aldri jeg likt CS, så det er kanskje noe med det også. Men vil allikevel døpe dette spillet til "verst grafikk i FPS etter 2000!" :thumbdown:

Skrevet

Du! Det er ikke spillet som er problemet det er kjøperen sin feil!

Du burde lest å prata med folkt om det spillet! Om det er eller ikke, der burde du vist før du hadde kjøpt det! sånne folk kaller jeg tragiske! :no:

mvh Stian_A

GLAD GUTT SOM LIKER CSZ!

Skrevet

Jeg syntes det er tøft jeg! Kult med SP syns jeg. Men jeg har enda ikke prøvd det online. Noe gæææærnt skjer. (Sjekk spørsmålet mitt i en annen kategori)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...