Gå til innhold

Vurderer vannkjøling


Anbefalte innlegg

Heisan jeg sitter og vurderer og kjøpe vannkjøling, og da vurderer jeg detten settet fra komplett http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123974&cks=PRL

Så det jeg lurer på, jeg er ute etter en stille pc, og selfølgelig klokke men ikke ekstremt.

Og i og med att jeg vil ha en stille pc, så tenkte jeg dettan sette som har ferdig kjøler både til cpu, hovedkort og skjermkort.

Er dette ett bra sett?

Vil det gi meg lav temp?

Er det lett og innstalere?

Noen som har dårlige erfaringer med dettan settet?

På forhånd tusen takk for hjelpa:)

mvh itw

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kunne jo vert greit om du skrev litt informasjon om PC'en din. ;)

Jeg har ingen personlig erfaring med dette settet, men av alt jeg har hørt og lest er det veldig lett å sette sammen. Du vil nok få ganske fine temperaturer med det, uten noe spess mye lyd.

 

PS: Tenker faktisk på å kjøpe dettet settet selv... :D

PSS: du finner sikkert en haug av slike tråder på dette forumet, det er bare å søke litt.

Lenke til kommentar

:blush: ja er litt lat av meg, når det gjelder søkinga.

Men tenkte siden jeg hadde ett spesielt sett i tankene så skulle jeg spørre.

Har abit an7 guru hk

pw radeon 9800pro

amd xp 2600

q-tec midi tower

og elendig 333mhz samsung ram (skal bytte de ut snart)

Lenke til kommentar

nei måtte bytte q-tec dritten ut med en chiftec 400w

q-tec er elendige på psu fant jeg ut.

Angrer i dag som en idiot på att jeg kjøpte q-tec kabinett.. men viste ikke bedre da..

360watt sa kviteringa når jeg sjekka..

Endret av Itw
Lenke til kommentar

Det er det mange som har erfart! Med det poweret skulle det funke fint(så lenge du ikke har 6 disker eller et lysorgel alla amerikansk julebelysning da... :roll: )

Da er det bare å "løpe" å kjøpe! Har ikke settet selv, men kjenner mange som har det og er meget fornøyde(fikk prøve det noen dager selv også, og skulle bare ønske jeg hadde litt mere penger!).

 

Edit: Leif :blush:

Endret av GA
Lenke til kommentar
HAr du q-tec power også da eller? Hvor mange watt? Er du sikker på at den klarer den ekstra lasten ved vannkjøling?

Eh.. I vannkjøling er det kun viftene som skal ha strøm fra PSU, og dei drar som regel under 2 watt stykket. Det er på noken få sett der pumpa og treng strøm fra PSU,den drar kun rundt 10 watt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...