Gå til innhold

Bare mistenkelig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en ny type business som har kommet.

Man selger fullversjoner av programmer, men UTEN serienummer, til folk som ønsker sikkerhetskopier av 'sin' programvare, men som ikke har CD-brenner selv stakkars, og har somlet bort CD-plata si.

Skal visstnok være lovlig også?

Lenke til kommentar

Hehe, det morsomme her er at de faktisk tar seg bryet til å lage en såpass profesjonelt utseende webside :D

 

Og det skremmende er at en del folk antakeligvis biter på :wow:

 

Hvis man først skal ha piratkopier, hvorfor i all verden ikke bare laste dem ned gratis?

Lenke til kommentar

Hehe, det ville være å kaste penger ut vinduet. Har selv mistet serial nummeret til windows XP Pro og CD'en til WIndows 2000 Pro (sist nevnte ble ødelagt som en følge av et uheldig møte med min sønn). I begge tilfeller fikk eg tilsendt erstatning fra Microsoft Norge uten at det kostet meg en krone. Alt eg trengte var kvitteringen min.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Følgende to utsagn er hentet fra web-siden. Burde ikke levne noen tvil om hva dette egentlig er :laugh:

 

All the software is OEM- Meaning that you don't get the box and the manual with your software. All you will receive is the actual software and your unique registration code.
No tech support is given by the manufacturer
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hehe, det ville være å kaste penger ut vinduet. Har selv mistet serial nummeret til windows XP Pro og CD'en til WIndows 2000 Pro (sist nevnte ble ødelagt som en følge av et uheldig møte med min sønn). I begge tilfeller fikk eg tilsendt erstatning fra Microsoft Norge uten at det kostet meg en krone. Alt eg trengte var kvitteringen min.

Hva kan jeg gjøre med en bærbar IBM, serial/lisensnr. sitter på maskinen

men har misten CDèn ? (2K)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...