Gå til innhold

Hardwarebutikken og Visa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men ser ut som dem har fjernet den muligheten nå.. urk.. lete etter ny god webshop

Ja det var akkurat det... For småting liker jeg å bruke jobben som leveringsadresse siden Posten leverer direkte til oss likevel. Da var det greit med laveste takst på 59,- for Servicepakken. Uten denne muligheten må jeg enten styre med å dra på postkontoret, eller holde meg hjemme for å vente på 'rett på døren' som kanskje kommer når de sier de skal. I tillegg blir det dyrere.

Lenke til kommentar

Heisan ! P.g.a. utstrakt svindel med Visa og Mastercard samt elendige rutiner for å fange opp svindel fra kortselskapenes side har vi inntil videre sett oss nødt til å fjerne muligheten for å betale med kort fra vår nettbutikk. Vi håper å kunne tilby dette igjen litt senere i år (kortselskapene har lovet sikrere løsninger), men akkurat nå er risikoen for å ikke få oppgjør dessverre for stor.

 

For ordens skyld; sikkerheten for brukeren er mer enn godt nok ivaretatt med dagens løsninger, det er sikkerheten for brukerstedet som ikke er godt nok pr. i dag.

 

Vi beklager dette på det sterkeste, skulle gjerne hatt denne betalingsmåten som ett tilbud til våre kunder.

 

Mvh Hardwarebutikken

Lenke til kommentar

Bestilte noe ram der i sta og lette fælt etter visa betaling, men uten hell. Men det er jo fornuftig av HWB å fjerne det hvis det er mye svindel osv..

De er foresten veldig raske til å sende ut varene, de lover å sende varene hvis bestillingen kommer inn før 3. Jeg bestilte rett før 4, men vipps 30-45min etterpå var varen sendt :thumbup:

Billigig var de twinmos minne også :D

 

Får håpe kortselskapende endrer rutiner, sånn så at vi kan handle med kort igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...