Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppsett av AvantGo på Palm


Anbefalte innlegg

Har en Sony Clié med palm 4.1 OS. I går lastet jeg ned AvantGo for å kunne lese aviser på clién, men får ikke koblet meg opp med den. Det automatiske skriptet som skal legge inn riktige servernavn o.l. fungerer ikke. Jeg finner heller ikke ut hva serveren jeg er tilkoblet heter, og på kundeservice på Canal Digital internett kunne de heller ikke hjelpe.

Er det noen som har lagt inn dette programmet som kunne fortalt meg hvordan det gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logg deg på AvantGo sine hjemmesider (krever at du registrerer deg og setter opp en personlig konto som forøvrig er gratis). Derifra kan du administrere hvilke aviser etc. du vil abonnere på. Prøv så å HotSynce PDA'en din.

 

Er det fremdeles problemer så søk etter WAP/PDA innstillingene på den/de web sidene du vil synkronisere mot. MEN - prøv først å sette dette opp via AvantGo.

Lenke til kommentar
Logg deg på AvantGo sine hjemmesider (krever at du registrerer deg og setter opp en personlig konto som forøvrig er gratis). Derifra kan du administrere hvilke aviser etc. du vil abonnere på. Prøv så å HotSynce PDA'en din.

 

Er det fremdeles problemer så søk etter WAP/PDA innstillingene på den/de web sidene du vil synkronisere mot. MEN - prøv først å sette dette opp via AvantGo.

Takk for svaret, men det er akkurat det at jeg ikke får overført de avisene jeg har valgt når jeg sync'er som er problemet.

 

På Aftenpostens side står det bare at det skal være å installere AvantGo, så kan jeg lese det på pda. Det er tydelig at det er en form for servernavn som jeg mangler. vet du hva det skal være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...