Arne_F Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 The Ataris - Eight of Nine. Har hatt dilla på den sangen i rundt to uker nå.
sweetness Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Big and Rich - Save a Horse, Ride a Cowboy :!: (den er annerledes en standard A4 country) Dagens : embrace - That's all changed forever
Ksungam Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 a force ft yahel - behind silence må være ukas
Kakofoni Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Big and Rich - Save a Horse, Ride a Cowboy Denne sangen er jo dritkul. Skulle aldri trodd jeg skulle se på den kønntri-jukeboxen og finne en sang jeg likte.
Mushaboom Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jimi Hendrix - Foxy "You know you're a killah heartbreaker.."
Sabbath Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 (endret) Sabbath... Jeg elsker deg! Hehe..de fleste av oss har vel vært der, så spill låta og syng med:) Out on the town, looking for a woman Gonna give me good love Anybody want to hang out with me? And maybe turn me on? She was standing alone over by the jukebox Like she's something to sell I said, "Baby what's the going price?" She told me to go to hell CHORUS: Shot down in flames Shot down in flames Ain't it a shame To be shot down in flames Singles bar, got my eye on a honey Hanging out everywhere She might be straight She might want my money I really don't care, no Said, "Baby, you're driving me crazy" Layed it out on the line." When a guy with a chip on his shoulder said "Toss off buddy she's mine" SHOT DOWN IN FLAMES..... Endret 3. september 2005 av Sabbath
Anbefalte innlegg