embark Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 U2 - Vertigo Har lagd merke til at du har hatt denne som favoritt sang i 20 dager eller noe sånt nå
oddis89 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 akuratt nå har jeg tapt i et veddemål så i dag får jeg ikke lov til å høre på noe anet så offfff javel. er Avril Lavigne i dag. "complicated" er vel favoritten som går ann. men resten er IKKE det beste jeg har hørt for å si det sånn hehe. lol
Elendil Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 U2 - Vertigo Du elsker virkelig denne sangen Ja det gjer han Btw: Dagens sang- U2-Vertigo
Πεισιθάνατος Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 akuratt nå har jeg tapt i et veddemål så i dag får jeg ikke lov til å høre på noe anet så offfff javel. er Avril Lavigne i dag. "complicated" er vel favoritten som går ann. men resten er IKKE det beste jeg har hørt for å si det sånn hehe. lol Noe slikt hadde jeg aldri tordt å vedde om. Min favoritt: Ásmegin -> Til Rondefolkets Herskab
TAAB Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 The Black Mages - J.E.N.O.V.A Bør sjekkes ut av alle som liker Final Fantasy musikken.
Anbefalte innlegg