Gå til innhold

Link til de absolutt


Anbefalte innlegg

Kommer jeg inn på en side med musikk, så er det bare ctrl-F4 asap zulu!

gjelder ikkje über flash sites som 2advanced og realityslip, der skrur man heller av musikken og fortsetter ;)

nettop.. om man ikke hører gjennom hva de har å tilby først.. .;)

 

skjønner ikke hvorfor folk begynte å klage på det i den tråden her.. feilpost? (tråden for verste sider er den ved siden av der.. over eller under den her.. *hint hint*...)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

flash sider ER nice og smoote... men etter første meny valget er du lei av å vente....

 

 

Alle never disse sidene som er laget av fet flash eller har nice design.

 

Men jeg tenker like mye på koden bak siden, da gjerne mest mot php/asp, når noen sier avanserte.

 

BAre meg?

 

ett fett CMS og andre avanserte moduler

Lenke til kommentar
Lost Humans

 

Fant denne nettopp, hakeslep etter første preload

Letet leeenge etter "enter"-knappen, men når jeg først fant den var det bare fryd og gammen... Eller ikke. Det tok dritlang tid å loade siden, eller kanskje ikke; siden ble aldri lastet ferdig, så jeg lukket den :thumbdown:

 

Frehpixels hadde noen digge kuler :)

Lenke til kommentar
Men jeg tenker like mye på koden bak siden, da gjerne mest mot php/asp, når noen sier avanserte.

 

BAre meg?

 

ett fett CMS og andre avanserte moduler

Neida, neida.

 

Er ikke spesielt *glad* i CMS ala PostNUKE etc, men jeg vil si at en skikkelig modulær templatebasert kode fasinerer meg mye mer enn å sitte å stirre på billybussey .. :)

Lenke til kommentar
Men jeg tenker like mye på koden bak siden, da gjerne mest mot php/asp, når noen sier avanserte.

 

BAre meg?

 

ett fett CMS og andre avanserte moduler

Neida, neida.

 

Er ikke spesielt *glad* i CMS ala PostNUKE etc, men jeg vil si at en skikkelig modulær templatebasert kode fasinerer meg mye mer enn å sitte å stirre på billybussey .. :)

SirIce.... hvorfor er jeg ikke sjokkert over at du er ening? hehe ;) Kanskje litt glad i php som meg?

 

phpNuke... bruker du, den eller andre som den, er det ikke noe avansert med siden din. Det er IKKE siden din da. Må jo seff gjøre det selv. :thumbup:

Lenke til kommentar

#1 SirIce.... hvorfor er jeg ikke sjokkert over at du er ening? hehe ;) Kanskje litt glad i php som meg?

 

#2 phpNuke... bruker du, den eller andre som den, er det ikke noe avansert med siden din. Det er IKKE siden din da. Må jo seff gjøre det selv.  :thumbup:

 

#1 Har ikke noe imot PHP nei :love:

 

#2 :thumbup: True

Endret av SirIce
Lenke til kommentar
idigitalemotion.com er DIGG side, though i flash

 

Tror den der var litt avhengig av linje-hastighet.. Sitter på 155mbit og all flashen var over på 1 sek.. så ikke helt lurt ut :p

 

 

Synes det er best å holde seg borte fra sider som 2advanced osv har laget når man driver å mekker på noe selv.. må jo begynne å bygge opp igjen alt som heter selvtillit etter hvert eneste lille besøk :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...