Gå til innhold

T630 til 2300kr. Godt kjøp?

GA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke brukt, helt ny fra butikk, og uten abo/binding/operatørlås... Bør jeg? Hvis det er den hvite, går det da ann å bytte til liquid black deksel eller er det umulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... jobben... Noen fordeler med å være flink til å selge! Får bluetooth handsfree og bilholder for 650kr også da... :D

Men er det ingen som et hva det koster å bytte deksel? Har veldig lyst på liquid black!

Skrevet (endret)

argh....... Leste t610...

du får deksler på ebay ;) eller på utenlandske butikker...

Priser hos verksted varierer STERKT så d må du finne ut selv...

Endret av Remerser
Skrevet

Takk! Får vel ringe fra jobben etterpå... Får sikkert god pris på det også hvis jeg godsnakker med sjefen! Men går det ann å bytte dekslet selv? Trodde det måtte gjøres på verksted jeg... Skal helst beholde garantien også...

Skrevet

Du kan også kjøpe deksler hos SE verksteder, men de selger ikke uten å bytte for deg. Jeg betalte 500kr inkl. deksel for å bytte på P800'en min. Det er egentlig veldig greit for da beholder man garanti også.

Skrevet

Deksel bytte på P800? Ble det orginale ripete og du skiftet det ut eller har du den fete fargen som er i Bond filmen? (Den vil jeg ha, hvor er SE verksteder? Er det for.eks Telecom der jeg oppgraderte softwaren?)

Skrevet

Fikk beskjed om at liquid black kom mandag neste uke, og at jeg får det til samme pris, så da venter jeg heller litt... *Leke meg litt med 6230 og ST-60 i mellomtiden*...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...