Gå til innhold

xbox spill...


MaxCPU

Anbefalte innlegg

bestiller meg xbox nå rett over påske, men er litt usikker på hvilke spill jeg skal bestille.

 

har tenkt på følgende:

 

project gotham racing

rallisport

halo

tony hawk 3

 

har bare tenkt til å kjøpe 2 spill foreløpig å vente å se hva som kommer...

 

blir kanskje litt kjedelig med 2 bilspill??

 

tenkte å kjøpe rallisport og halo. noen bedre tips?

 

og en ting til...ikke kom med "ps2 er bedre" osv..skal uansett ha xbox!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke kjøp PGR, det er ikke så kult.

 

Jeg har hatt Xbox lenge, jeg vet hvilken spill som er best..

 

1. Halo

2. Rallisport

3. JSF

4. DOA3

5. Amped

 

THPS3 er mye bedre på PS2, ikke kjøp det til boxen (med mindre du ikke har PS2)

 

Ellers må du kjøpe project ego når det kommer, ellers er max payne bra...

Lenke til kommentar

To veldig bra valg. Jet Set Radio Future, Project Gotham Racing, DoA3, Amped og Tony Hawk3 er også veldig bra spill. Jeg har personlig ikke prøvd Tony Hawk 3 på XBOX, men det skal visst være bedre enn PS2 versjonen på grafikk i alle fall.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-29 21:30, BoardkilL skrev:

Legg til Amped på lista så ser det veldig bra ut!


:smile:


Dave Mirra 2 er ganske så kult det og, men så langt er mine favoritter Amped og Rallisport!



 

lest tester av amped... kunne visst ikke anbefales. bedre å vente på ssx tricky visstnok så jeg gjør det..

Lenke til kommentar

Quote:


lest tester av amped... kunne visst ikke anbefales. bedre å vente på ssx tricky visstnok så jeg gjør det..


 

Ser du har lest på Gamespot :smile: Men hvis man ser på litt andre sider så ser du ofte at det anbefales. Men at kanskje SSX Tricky er litt mer spillbart, men Amped er et anderledes snowboard spill.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-29 21:33, MaxCPU skrev:


lest tester av amped... kunne visst ikke anbefales. bedre å vente på ssx tricky visstnok så jeg gjør det..


 

De folka som sier Amped er et dårlig kjøp klager jo som oftest på at det er for realistisk da, hvor teit er vel ikke det?!?

Ssx tricky er sånn teit fantasi spill, Amped er realisme. En slags realisme iallfall... banene ser helt ekte ut, folka ser ekte ut og det meste du foretar deg er realistisk, i SSX har de sånne håpløse "kule" karakterer og helt utfrika ting.

 

Amped er som Tony Hawk Pro Skater bare på snø, SSX er mer som Serious Sam i forhold til Rainbow Six. Kjøp Amped framfor SSX iallfall, no doubt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...