Mio Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Hei! Jeg lurer litt på hvordan dere andre har konfigurert Battlefield Vietnam. Da med tanke på tastatur oppsett. Synes det er litt vanskelig og gå fremover med "W" knappen osv.. Quake og andre spill har jeg brukt venstre museknapp til å gå fremover med, og "W" til og gå bakover med. "Q" til venstre og "E" til høyre. Men det er så mange knapper her,så jeg vet ikke hvordan det er best og configurere dette spillet. Er det beste og venne seg til det som er originalt satt opp i manualen kanskje? Får litt vondt i hånden av og spille med det oppsettet.kanskje fordi jeg ikke er vandt til det. Noen med tips? Takker for hjelp.
Penneknekt Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Dette oppsettet har jeg brukt helt siden Quake 1. Mouse 1: (Primary) Attack Mouse 2: Forward R: Backwards W: Strafe left E: Strafe right T: Secondary attack (Zoom) Space: Jump F: Reload G: Use Dukking/prone og lignende har jeg vanligvis på D eller C (litt ettersom). Etter Quake 1 gikk sluttet jeg med invert mouse. Det var utrolig rart i begynnelsen, men nå kan jeg ikke tenke meg noe annet. Synes oppsettet funker bra, først og fremst fordi jeg sitter litt bredt, med god avstand mellom venstre og høyre hånd. Venstresiden på tastaturet har i tillegg mange lett-tilgjengelige knapper.
Mio Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 kanskje jeg skal teste ut din config Må prøve meg litt frem, har bare prøvd spillet 1 gang før. Takk for svar!
d0ppler Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 jeg bruker nesten default config, noe som henger igjen fra half-life.. MB1 : primary attack MB2 : secondary attack W : Forward S : Backward A : Strafe left D : Strafe right Ctrl : Crouch * Space : Jump Q : Prone * E : use R : re-load Shift : Walk Joystick til fly og heli *
Mio Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 jeg bruker nesten default config, noe som henger igjen fra half-life.. MB1 : primary attack MB2 : secondary attack W : Forward S : Backward A : Strafe left D : Strafe right Ctrl : Crouch * Space : Jump Q : Prone * E : use R : re-load Shift : Walk Joystick til fly og heli * Har alltid lurt på hvordan folk klarer og fly så bra ja Får kjøpe meg en joystick og teste det ut. Tror jeg skal prøve å spille med default config, virker som det er best. Men det er ganske uvandt.
d0ppler Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 det tar ikke lang tid å vende seg til det i det hele tatt husker når jeg spilte Doom med piltaster uten strafe og mus! tok ikke mange sekundene før jeg skjønte at default config var bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå