Reina Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 (endret) Skal kanskje ikke si så mye mer enn det jeg har gjort til nå. Skjønner jo at dere fjernet innlegget, men er lov til å prøve seg. Okay, hvordan sletter man et nick osv? Bare joinet for å legge inn det innlegget som ble fjernet. Må bare legge til at dette er helt LOL! Advarsel: 10% WTF? Jeg bare ler høyt av dette. Meget morsomt forum! Kanskje jeg blir har en liten stund for å få meg en god latter. Btw, øker advarselen min til 20% nå? Endret 29. mars 2004 av Reina
Blib Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Btw, øker advarselen min til 20% nå? Beklager, men jeg gidder ikke anstrenge meg nok. Fikk høre fra en annen at du egentlig var en seriøs fyr - hvorfor oppfører du deg ikke slik? Hvis du vil slette et nick sender du en forespørsel til [email protected] med grunnen din. Posten stenges da den også er en feilpost - slik har ingenting med spill å gjøre
b-real Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Salg skal ikke skje på forumet, men på bruktmarkede. Derfor ble din post stengt/slettet av en moderator. Stenger denne for den har egentlig ikke noe formål lengere.
Anbefalte innlegg