Gå til innhold

Hva er bra score i 3dmark?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er en bra score i 3DMARK 2001 med et sapphire radeon 9800 kort??

jeg fikk 9770 på et uklokket kort.

 

Med kortet fulgte det med tweak software. Hvor mye kan jeg overklokke kortet før det blir for varmt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
xp 2500+ 1.84 GHz

Abit AN7 hovedkort

120 sata disk

twinmos pc3200 512 mb ram

Får ca. 15500 tusen alt uklokket. Men jeg syntes scoren din var extremt dårlig.

Kanskje en formatering hadde hjulpet?

Nyeste drivere til skjermkort og hovedkort.

 

Har PC 98 Pro, xp2.5+, twinmos pc3200 512 mb og nf7-s v2

 

** Edit: Så ikke at du hadde non pro. Sorry, men jeg har pro, men jeg syntes fortsatt at den scoren var elenig og kanskje du burde formater? **

Endret av petter'n
Skrevet
over 4000 i 3d mark 03 er bra!...  :thumbup:

Vi sier over 5000 i 03, vi..... :cool:

3DMark 03 har ingenting med saken å gjøre ...

 

Tror jeg sier det "vanlige": sjekk at alle instillinger er rett, prøv andre drivere. Både andre HK og skjermkort drivere kan du teste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...