Gå til innhold

Beste/enkleste/feteste førtegangstjeneste!??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg var inne på Bardufoss Flystasjon (trasig plass), i luftværn artilleriet, i ganske nøyaktig 23timer :grin: :grin: :grin:

 

Da gikk jeg til legen å sa at jeg syntes at dette var bortkastet, og at jeg dro hjem nå.

Utrolig nok sa han; "ok, bare signer hær...."

"Ke?" Var tanken som kom da. Så lett var det i allefall for meg å komme ut av millitæret. Dro hjem og begynte på 1.året Siv. ing. informatikk på Uitø.

Jeg synes millitæret er bortkastet, men så regner jeg med at ikke alle er like enig med meg... !?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-25 22:49, dominizer skrev:

Noen "veteraner" fra Setermoen her? Er blitt innkalt til Panserbataljonen på Setermoen i august, og lurer på hvordan det er der oppe.


 

Som født og oppvokst på Setermoen kan jeg anbefale stedet på det varmeste! :smile:

 

Trond

Lenke til kommentar

Ikkje meint som dissing av deg MrA|, men etter mi meining så er det fordi Norge er dei flinkaste til å sleike Unaiten opp etter ryggen.

 

Og det med å dele ut sukkertøy, det er litt ekligt.

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-05-11 12:11 ]</font>

 

?????????

Norge flinkest til å sleike Unaiten opp etter ryggen?? Med så mange grupperinger/partier som gjør alt de kan for å sverte et demokrati (USA) og heller gi sin støtte til Taliban, PLO og lignende...

 

*lolololololololololololol*

 

Trond

Lenke til kommentar

Som gammel stormer i esk 3 på setermoen, så kan jeg vanskelig tro at det er mange som har en fetere tjeneste. Særlig nå som CV90 er tatt i bruk.

Som løytnanten sa: "å skyte med rfk er det beste du kan gjøre med buksene på." Semper Paratus!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Noe død diskusjon, men dog:

 

Bli fallskjermpakker - oppgaven består i å pakke fallskjermer for jegere (og annet), kanskje kjedelig, men det fete er at du får hoppet masse, masse fallskjerm fra fete fly (herc = hoppfly nr. 1) - gratis.. GID jeg hadde visst om dette før jeg dro i fårshen og var kontorrotte...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-22 23:57, skrev Cookie:

Skjold er plassen sin, det eneste som suger der oppe er maten. Var feltmåler/tropps.ass i BK-Tropp 99/00. Er en litt øde plass, 1 S-Marked og 2 bensinstasjoner. Men du blir vant til det.


 

Kjenner meg så godt igjen :wink:

(PS: hvis du ikke synes Mauken suger, så har du vært for mye i BV'en :smile: )

Lenke til kommentar

Hei, disser du Glocken :wink:

 

Har skutt en del felt og praktisk med den (bl.a to mil. NM) og vet ikke om jeg er helt enig der altså. Greit at det krever litt tilvenning, men den går omtrent like bra som noen annen pistol jeg har skutt med (skjøt f.eks bedre med P90 enn med USP men det er kanskje bare meg). Synes egentlig det er drit kult å skyte feltstevne sammen med sivile med våpen til så og så mange ti-tusner og banke, hehe. "...hva var det du skjøt med, sa du?"

 

Men for all del, gi meg heller en G36! Hjelper jo ikke å treffe når kulene stopper i vesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...