Gå til innhold

Kamera problem med e700


Anbefalte innlegg

Har en 2 måneder gammel samsung e700.

Idag klikket kameraet.... :(

 

Noen som vet hva som er galt når hele skjermen blir helt hvit når jeg går inn i kameramodus?

 

Skjermen blir helt hvit, uten menyer etc. idet jeg går inn på "ta bilde". Den blir grønn etter jeg har tatt bilde. Prøver jeg å ta selvprotrett, blir den ytre skjermen helt grønn, samme grønnfarge som på hovedskjermen. Kontrasten er også veldi bugget, alt er mye lysere. Alle gamle bilder har fått mye dårligere kvalitet, akkurat som de er tatt med en siemens telefon eller noe( :p )....

 

Jeg har forsikret mobilen på elkjøp når jeg kjøpte den. Går dette på reklamasjon eller forsikring?

 

Tror årsaken kan ha vært fuktighet. Den lå på et meget fuktig rom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du skal få tilbake en helt ny telefon av elkjøp for dette!

Kan jeg velge en annen farge? :D

 

Må jeg levere den inn på reperasjon først? Tipper det tar laaaaaang tid i elkjøp sitt kundeservicesystem... Har hørt minst 2 uker...

 

eller får jeg en ny med en gang?

 

må jeg betale noe?

 

noen som har erfaring?

Lenke til kommentar

tvilsomt at du får noen nu telefon i det hele tatt ettersom de færreste forsikringer garanterer mot fuktighet. Det går hvertfall ikiie på reklamasjon, når de finner ut at det er pga. fuktighet og ikke feil som er problemet koster det penger å reparere uansett hvor ny telefonen din er. :cry:

Lenke til kommentar

Tråkk på telefonen! Hvis det er fuktighet så glem å få hjelp på elkjøp! De sender den inn, tar røntgen og beholder telefonen til du har betalt 450kr for sjekken! Hvis du derimot har "mistet" telefonen i bakken så er det et uhell og går på forsikringen, da skulle det ikke ta mere enn 1 måned eller noe. Jeg har selv vært i krangel med elkjøp i 4 måneder og det løste seg endelig i går da jeg fikk alle pengene tilbake grunnet "slett kundebehandling". Måtte gå til varehus sjefen før noe skjedde! Lite tips! Ikke kjøp tlf på elkjøp! Og den forsikringen deres er bare tull!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...