Gå til innhold

abit nf7-s blinkande led.


EddIe

Anbefalte innlegg

sitter på lan, myste ned musa mi den vart sikkert ødelagt, i samme øyeblikk so fraus datan, nåke den aldrig har gjort før, so eg resetta den. prøvde å starte på nytt uten att det skjedde nåke.... skrudde opp sidedekselet på pcen so blinka det berre jamt i et rødt led lys..... i en jamn rytme. blink..blink..blink osv nåken so har manualen og kan finne ut ka det betyr ?? please help er desperat her!!

 

 

hovedkortet er abit nf7-s v2.0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for hjelpa hittil vertfall, men med andre ord so blirkje det meir lan på meg i dag.... pluss att eg må til nyinnkjøp av strømmforsyning og mus...

 

er ikkje heilt oppdatert på markedet nåken gode forslag til neste strømmforsyning ??

Lenke til kommentar

pluggen so du skal sette i hovedkorter går bare å sette i en vei.. men eg har fått det til å fungere å då skal det ikkje reivast før någet går åt skogen i gjen =)

 

men uansett so berre kom eg over tipset som sto på en link til et forum lenger oppe her på sida.

men snålt att en slik liten ting kan få heile systemet til å knele på den måten der....

når eg undersøkte litt so er det vist ein del folk so har hatt det problemet med Nf7-s korta...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...