Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Heh... Hva med en Northwood?
Ville kanskje valgt prosessor basert på Northwood-kjernen istedenfor Prescott siden det disse yter minst like bra og produserer mindre varme.
Endret av stian-hg
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heh... Hva med en Northwood?
Ville kanskje valgt prosessor basert på Northwood-kjernen istedenfor Prescott siden det disse yter minst like bra og produserer mindre varme.

:blush: Sorry

• 3 uker senere...
Skrevet
Hvilket anbefaler dere?

Spørs når du har du har tenkt å kjøpe det. Skjermkortmarkedet kan veltes om på få uker så spør heller når tiden er inne.

Riktig, men skal du kjøpe nå er R9800PRO det beste valget, men helst, om du klarer; VENT.

Skrevet

Jeg er enig med han "henrik2k duden", ikkje kjøp Prescott før Socket T er kommet. Du kan selvfølgelig også kjøpe en Northwood til Socket 478.

Hadde jeg vært deg, ville jeg ventet på Socket 939 og til 6800-brikkesettet til nVidia var ordentlig etablert, og kjøpe det da. Vil jo selvfølgelig koste en del, men jeg kan ikke se at du har nevnt noen pris.. ;) Ellers så får du ha lykke til! :thumbs:

Skrevet (endret)
Jeg er enig med han "henrik2k duden", ikkje kjøp Prescott før Socket T er kommet. Du kan selvfølgelig også kjøpe en Northwood til Socket 478.

Hadde jeg vært deg, ville jeg ventet på Socket 939 og til 6800-brikkesettet til nVidia var ordentlig etablert, og kjøpe det da. Vil jo selvfølgelig koste en del, men jeg kan ikke se at du har nevnt noen pris..  ;) Ellers så får du ha lykke til!  :thumbs:

På toppen av siden skrev jeg at jeg går for northwood.

Dette er konfirmasjonspenger, så jeg har en grense på 10-12 tusen.

Skjermkort

PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB

Jeg går nok for dette, det har fått en del skryt...

Endret av marcen
Skrevet
tenk heller på hva du bruker pcen til, deretter se etter deler. surfing og mail trenger man ikke superpc til

Men videoredigering og BF:V krever sitt.

Skrevet

lykke til med og få radiatoren inn i eit plexikabinett.... Plexiglass sprikker Jævli fort :( ta deg Eit Chieftech Dragon, det kommer du ikkje til og angre på :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...