Gå til innhold

Hardware.no fyller 6 år!

Gjest mlwirak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis så mye med dagen.. uten disse sidene ville jeg nok aldri ha bygd min egen pc... dere har sikkert hjelp flere norske trøblepc'er enn noen andre..

*full av beundring*

Skrevet

Må vel bare få sagt det jeg også: Gratulerer med dagen Hardware.no.

Min kjære startside, leser nyheter her hver eneste dag,ønsker dere alt godt i framtiden.

Skrevet

Jeg bruker flere timer her hver dag - leser nyheter og deltar aktivt i forumet. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten denne siden - FANTASTISK!!! :D

Skrevet (endret)

Nå husker jeg ikke helt når jeg begynte å bruke hardware.no, men det begynte med at pappa fortalte meg om hardware.no forumet, hvor han fikk løst alle sine dataproblemer. 9-10 år og nysjerrig som jeg var gikk jeg inn på forumet, registrerte meg, (måtte lyge om alderen for å få registrert meg) og ble der :) .

Når folk spør meg hvor jeg har lært alt jeg kan, bruker jeg å svare "Jeg har lært 40% av pappa, og 60% av hardware.no :) "

Får håpe det går bra fremover, tør ikke å tenke meg hverdagen uten hardware.no

Gratulerer!

Endret av Yngvejos
Skrevet
Gratulerer med 6 fantastiske år!!
Hardware.no er det nettstedet jeg desidert har besøkt oftest og har hatt mest glede og nytte av!!

Foresett med den gode jobben! :thumbs: :w00t:
Skrevet (endret)

Fantastisk bra jobb dere gjør - gratulerer og lykke til videre! Med så mange interesserte og engasjerte brukere og frivillige er det gode utsikter...

I anledning dagen, av en ellers prinsipiell tekst-smilist :thumbup:

Endret av capricorny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...