Gå til innhold

nytt deksel 6600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøp deg ett plekter

why..?

Poenget med plekter må vel være at di er tynne og harde, og det er enkelt å komme inn i tynne sprekker med dem. På den måten skal det ikke være noe problem å få tatt av dekselet i vert fall. Har lest en guide for hvordan dette gjøres på en ipod, og der sitter dekselet ganske godt. Og når du har åpnet den er det vel bare til å smelle på det nye.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

det er SÅRE enkelt å fjerne (hvertfall frontdekselet) på 6600!!!

jeg fant frem:

1 stk passer

1 stk Club-Nokia medlemskort

 

Så her gjør du: stikk passeren FORSIKTIG inn på en av sidene og vipp EKSTREMT forsiktig opp. Akkurat så mye at du får plass til club-nokia kortet... så gjør du som i amerikanske filmer der de dirker opp dører med kredittkort, dra kortet langsomt, men fast og hardt nedover langs med telefonen, den burde da ha løsnet litt på siden. Så må du ta skikkelig tak og dra ned ved enden av telefonen, slik at nederste del av dekselet blir fri. Så forsetter du til andre siden til nesten hele dekselet er løst, så er det bare å ta tak i bunnen og vippe forsiktig opp og vips, så har du dekselet av!

 

Etter denne operasjonen satt jeg igjen med:

 

TLF uten frontdeksel, 1 stk BITTEBITTEBITTELITEN ripe/bulk etter passeren på siden av dekselet. 100 stk støv på innersiden av skjermen, fordi jeg glemte å tørke av med en klut :p (har fikset dette problemet nå da)

 

Dessuten, hvis noen er myndige her, og har kredittkort, SJEKK EBAY og søk på 6600 covers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...