Gå til innhold

Hvor mnge orginal-spill har du?

Hvor mange _originale_ spill har du?  

144 stemmer

1. 1. Hvor mange _originale_ spill har du?

• 0-5
      16
    • 5-10
      25
    • 10-20
      30
    • 20-50
      45
    • 50+
      28

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg har bare 4 orginale spel.

Warcraft 3 the frozen throne

Battlefield Vietnam

Harry Potter

Rollercoaster Tycoon 2

Speler bare wc3 eigentleg men..

Endret av lenny^^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel rundt 30, siste spill jeg kjøpte var Unreal Tournament 2004 når det kom ut, er vel en 2-3 måneder siden, men snart blir det vel Half-Life 2 :)

• 4 uker senere...
Skrevet
rundt 10? til pc :p

*host hark*

har ikke kjøpt et orginalt spill på 1 år

da begynner du vel å gå lei av de spillene du har spilt i over et år ;)

legg merke til "orginale" spill . det er mulig å ha 100 spill på H.D.D / eller brenne cd uten å ha ett eneste orginal spill

Skrevet

La til en poll, da dette vil gjøre ting litt mer oversiktelig.

6 nye siden sist, UFO: Enemy Unknown (floppy), X-Com: Terror from the deep (floppy), X-Com: Apocalypse, X-Com: Interceptor, Fallout 2 og Fallout Tactics. Mest sannsynlig floppy-versjonen av Monkey Island 2 (med papp-eske og manualer) om ikke så lenge. :)

Skrevet (endret)

Du har bra smak psilocybe :)

EDIT: Litt on-topic, har vel 20-25 spill nå, men en del av de eldste har forsvunnet... Blitt ødelagt, rotet bort, kastet, lånt bort, osv :hrm:

Endret av cockmyrifle
Skrevet (endret)

6 nye siden sist, UFO: Enemy Unknown (floppy), X-Com: Terror from the deep (floppy), X-Com: Apocalypse, X-Com: Interceptor, Fallout 2 og Fallout Tactics. Mest sannsynlig floppy-versjonen av Monkey Island 2 (med papp-eske og manualer) om ikke så lenge. :)

Wow! Det tok ikke lengre tid enn ca 100 år før dere skulle finne ut at det ville være det beste? :roll:

Anyways, bra dere fiksa det! :thumbup:

EDIT: Wohoo! var første som stemte! :p

Stemte 20-50, da jeg ikke vet helt hvor mange jeg har, men vet i allefall at det er alt for mange :D

Endret av MeTa][iC
Skrevet (endret)
rundt 10? til pc :p

*host hark*

har ikke kjøpt et orginalt spill på 1 år

da begynner du vel å gå lei av de spillene du har spilt i over et år ;)

legg merke til "orginale" spill . det er mulig å ha 100 spill på H.D.D / eller brenne cd uten å ha ett eneste orginal spill

ja, jeg er fullt klar over det... men han sa da ikke at han hadde kopiert noe, vel ;)

forøvrig har jeg ikke syndet på den måten på flere måneder... Kjøper heller spill jeg vet er bra, og kan bruke lang tid på enn å spille piratkopierte spill i en halvtime hver :)

spill-hylla mi teller vel i hvertfall 30 spill, men jeg har ikke noe nøyaktig tall nå

edit: 15 nye spill (hvis du regner expansions som spill) på veg til meg nå (ref. egen tråd "bra, billige og kanskje ikke helt nye PC-spill") :D

Endret av Melfacion
Skrevet

Da må jeg bare spørre.

Hvordan er X-COM: Interceptor?

Har de andre, men har ikke funnet X-COM: I noensteder

Skrevet

X-Com: Interceptor er ikke så utrolig bra at det gjør noe. Underholdende nok første gang, men ikke på langt nær like bra som EU eller TFTD.

Men, jeg fikk spillene for 30kr stykket, så da var det egentlig like greit å kjøpe alt sammen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...