Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med NGT i Oslo...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har bare kortvarige brudd, men det er litt plagsomt til tider. Tydeligvis ikke på grunn av samme problem som du hadde.....

Kan være samme problem, eller iallfall samme årsak.

 

Mine brudd var også korte (2-3 min hver gang), men de ble bare så ufattelig mange etterhvert. Hos meg skjedde det kun på kveldstid og i helgene. I begynnelsen så hadde jeg brudd ca 2-3 ganger i timen, men etterhvert så ble det brudd hvert 5. minutt. Til sammen så hadde jeg trolig over 300 brudd og IP-bytter i løpet av to uker.

 

Slokker DSLsync lampa på routeren din? Det er et sikkert tegn på at du mister forbindelsen med sentralen. Da kan det være samme årsak.

 

Jeg vet ikke helt hvordan du plages med linjebrudd ut ifra det lille du skriver, men hvis det likner på mine brudd så bør du snarest ta kontakt med kundeservice. I mitt tilfelle så gikk det nesten to uker før de måtte innrømme at de trolig hadde et problem med sentralen. I tillegg tok det selvfølgelig tid før de fant problemet og fiksa det.

Lenke til kommentar

Routeren er plassert oppunder takplatene i gangen så den er litt vrien å holde øye med. Jeg har ikke undersøkt saken så nøye eller notert meg det eksakte mønsteret med tider og evt. ip-bytte, men det høres likt ut (men neppe så mye som 300 brudd på to uker).

 

Kan jo selvsagt være noe annet som er feil også, men jeg får se på det når jeg får tid eller er plaget nok til å reagere.

 

Godt å høre at problemet ditt forsvant.

Lenke til kommentar
Blir til at jeg må skrive et nytt brev til dem.

Jeg mottok i dag følgende brev fra NGT:

 

Hei xxxx x xxxxxxxxxx! Kundenr: xxxxxx

 

Vi beklager at du ikke fikk tilstrekkelig tilbakemelding på henvendelsen du sendte til NextGenTel. Utstyr er nå byttet i sentralen og din oppkobling vil nå være stabil. Vi har lagt inn fratrekk på 7 dager på din neste faktura.

 

Vi beklager problemene du har hatt med din linje fra NextGenTel.

 

Med vennlig hilsen

Kundeservice

NextGenTel AS

 

Saken har med dette fått en grei avslutning for min del. Håper de tok litt av kritikken jeg ga dem innover seg, slik at jeg slipper å møte like mye tull fra kundeservice hvis jeg må kontakte dem igjen. Og det må jeg når jeg skal flytte i august... :scared:

 

John D

Endret av Bigfoot25
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...