hwlars Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 Kan noen ta å lage en video av hvordan dere lager hjemmeside? Det ville være til stor hjelp for bl.a. meg som er dårlig å lage hjemmeside. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 vil du at en av oss skal filme koding? er det ikke da bedre å bare sjekke koder rundt omkring og lese på sidene i signaturen min? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 Det ville blitt en laaaang og kjedelig film.... Det å lage en bra webside er ikke gjort på 1-2-3 Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 lagde faktisk en "powerpoint-presentasjon" av hvordan man lager en basic hjemmeside en gang, men det er mange år siden... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 ...ikke for å røpe for mye men _akkurat_ det er planen for en ting som skal komme på nye demoted.org når jeg er ferdig med det nye designet. Det blir ikke en "video" i den forstand, heller en greie som denne. Penere design seff. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 Ja, du har funnet gleden med å se på tutorials på servetheworld du også ja ServeTheWorld r0x! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå