Gå til innhold

webpackageerror og treg IE.


Griffin

Anbefalte innlegg

Jeg fikk sånn plutselig et lite problem.

Jeg kjører Win98SE. Var forleden dag og kjøpte en joystick til pc'n. En Top Gun Afterburner joystick. Da jeg hadde plugget den inn (plug and play) spilte jeg litt før jeg tenkte at jeg skulle rydde opp litt i maskinen før påske. Jeg begynte å defragge hardisken, men fikk besjed om at det var en feil med disken som måtte rettes opp. Når jeg prøvde å kjøre scandisk (alternativ grundig) leste den ca. 3000 sektorer før det var stopp. Hele maskina låste seg. Prøvde å restarte og prøve igjen. Ditto. Formaterte c: og la in Win98 på nytt. Da jeg skulle legge inn drivere til skjermkortet fikk jeg en "webpackageerror" med beskjed om at denne filen var ment å brukes internt på nett og skulle ikke åpnes direkte. Denne driveren har alltid blitt brukt fra der den ligger uten problem. Siden jeg har driveren lagret på cd, prøvde jeg å kjøre den derfra...det gikk fint. La inn internettforbindelsen og prøvde å kjøre scandisk igjen. Samme problem. Maskina låser seg. Gikk inn på internett og fikk problemer med at explorer virker som den låser seg hvis jeg prøver å skrive inn noe som f.eks. brukernavn, passord eller søkeord i søkemotor. Hvis jeg venter litt så kan jeg fortsette igjen. Håper på noen gode forklaringer, tips og/eller løsninger.

 

På forhånd Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...