Gå til innhold

Full renovering av Cheiftec Midi tower 27.03.04


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått lakkert det meste.. kan hende det er litt smått igjen som må lakkes, bla hardisk rammene.

Men har nå montert inn alt og vil herved vise dere hva jeg har kommet frem til.. :)

http://home.no/sthaukeb/chieftec/Kabinett6...10)th.jpg[/img]

Synest selv at det ser bra ut :)

Kabinett6%20001%20(1)th.jpg

Her synes jeg hk glir veldig fint inn i det svarte.. spes siden hk er svart :D

Kabinett6%20001%20(5)th.jpg

Blir ikke så mye lys når det ble mer svart inni der, kameraet suger til å fange opp lys i møre områder så.. Er ganske bra med lys der egentlig

Kabinett6%20001%20(6)th.jpg

Fullstendig kabelrot, skal bestille mer kabelsamlere nå.. og ny PSU :) Den skal også være svart. :) MIST psu på 450 w :D

Kabinett6%20001%20(7)th.jpg

Viftestyring må man ha.. gjentar meg selv angående kameraet

Kabinett6%20001%20(8)th.jpg

Ett bedre bilde :)

Kabinett6%20001%20(9)th.jpg

Det var det.. :) Må si meg meget fornøyd egentlig.. er bare fronten igjen å fixe på.. :)

Som dere kan se så er cd brenner fronten litt for lys i forhold til de andre enhetene..

Men å demontere fronten på den er noe herk, og i tillegg så har ikke garantien gått ut.. så det får være slik

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

blei bra det :thumbup:

lite spørsmål. ikke ta hd skuffene?

åssen svart er det? jeg kommer til å ta matt svart, men ett par lag med klarlakk oppå.for å unngå så mye riper.slik at det ikke går rett til lakken og den blir skrapa av...

 

men sammendrag, bra jobb.inspirerer meg til og starte med min også.. kanskje jeg må starte snart :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
De har gjort en nydeli casemod på da ble det seende slik ut... Har tenkt lenge på å gjøre det samme, men så var det dette å reise seg fra stolen og gjøre det da... :roll:

Nice :D

Gidd å quote med bilder og dobbelposte i tillegg.....

 

 

ontopic: skikkelig bra jobba... begynner å likne mitt, bare at du ahr svart og jeg har pusset det ned slit som d bit tech kabbiset..... d ble bra d

Keep ut the good work

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...