El-Hadji Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Jeg har en mappe som jeg ikke vil at brødrene mine skal ha tilgang til, så derfor tok jeg vekk lese/skrive rettigheter på "pcnavn/brukere" Men nå får heller ikke jeg, som administrator tilgang til mappen, og jeg kan heller ikke fjerne lese/skrivesperren. Hvordan kan jeg fikse dette problemet? mvh El-Hadji
ob1 Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Fjernet du "pcnavn/brukere" fra listen eller ga du den "nekte-tillatelse"? Du kan gå inn med administrator--bruekren (den som heter administrator) og sette nye rettigheter. Hvis du og brødrene dine har hver deres bruker så kan du legge til bare din egen bruker med tilgang til mappen og fjerne alle andre, unntatt "system" da som bør ligge der uansett. Håper dette hjalp.
El-Hadji Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 nekte tillatelse, hvordan kommer jeg inn på administrator brukeren? må jeg endre påloggingsmetode?
ob1 Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 du kan gå på "avansert" og prøve å ta eierskap av mappen....vet ikek om det virker. Tviler litt. Du kan enten bruke klassisk innlogging - dvs skrive inn brukernavn og passord eller du kan boote i safe-mode. (F8 ved oppstart)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå