Gå til innhold

Ny mobil igjen


Anbefalte innlegg

Heisann... hr pr dags dato en 7650 som fungerer helt topp, men det er det md batteri på denne da...

Hat lyst på en ny mobil med bra skjerm(tft), gjerne med minne kort...

Radio hadde vært fint og kanskje kamera også..

Men det viktigeste er det med standby tid da...

HAr dere noen forslag til en godt voksen mann? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony Ericsson T630, den har kansje litt lite minne og ikke mulighet til å utvide minne. Men det skal være en god telefon, jeg venter bare på at butikkene skal få inn denne i sort farge.

 

Jeg kan ikke anbefale denne pga. at jeg har prøvd denne enda. Men jeg kan anbefale å ta en titt på den.

Lenke til kommentar

6600

Klart TFT-fargedisplay med aktiv matrise

65 536 farger

176 x 208 piksler

 

6230

Aktivt TFT-fargedisplay

Støtter opptil 65.536 farger innenfor

128 x 128 piksler

 

Med andre ord er displayet på 6230 ganske mye mindre enn på 6600. Det er jo også to helt forskjellige telefoner - 6600 har Symbian, 6230 har ikke. Så hvis du er vant med din 7650 og mulighetene i den, så er det kanskje lurt å kikke på en Symbian-telefon igjen.. :D Når det gjelder 6600 og 6230 så bruker de begge samme batteri, BL-5C 850mAh, som gir en standbytid på 150-240t, samtaletid 2-4t på 6600, og 150-300t standby og 3-5t taletid på 6230.

 

Men om du kan vente litt, så er det vel kanskje verdt å kikke på den nye 7610.. eller hva som er smak og behag.. det kommer jo hele tiden nye og fine mobiler fra alle produsenter, og det blir bare mer og mer avansert.

 

Men dersom du trenger absolutt mest standby-tid, og det er det eneste kriteriet.. så er nok en eldre Siemens-modell kanskje, med monokromt display, og et uoriginalt 1500mAh batteri det beste... det sluker mindre strøm enn telefonene med fargedisplay :)

 

Det er egentlig bare å orientere seg i jungelen, men det finnes jo noen dårlige "kart" man kan bruke for å finne veien frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...