strangecolorblue Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg skal kjøpe nytt tastatur og mus. Vurderer Microsoft optical desktop pro. Er det bra?
Lockedup.net Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 tja. Kjøp aimbot pakken og et tastatur fra clas ohlson til 79kr.
Earendil Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Se deg litt rundt på forumet, så finne du det ut.
j-- Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 kjøp logitec mx 500 eller microsoft intellimouse 4.0... av tastatur er keytronic VELDIG deilig, for de har en "kneppe-lyd" når du trykker ned knappene personlig har jeg logitec tastatur for PlayStation 2 (på pcen) og logitec mx 500
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Jeg skal kjøpe nytt tastatur og mus. Vurderer Microsoft optical desktop pro. Er det bra? Legg til "Wireless" til det produktnavnet, og du har det beste tastaturet i manns minne. Du bør selvfølgelig ha en Intellimouse Explorer 3/4.0 i tillegg, da den medfølgende musen suger til det aller meste.
sindre313 Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Jeg skal kjøpe nytt tastatur og mus. Vurderer Microsoft optical desktop pro. Er det bra? Legg til "Wireless" til det produktnavnet, og du har det beste tastaturet i manns minne. Du bør selvfølgelig ha en Intellimouse Explorer 3/4.0 i tillegg, da den medfølgende musen suger til det aller meste. Jepp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå