Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NexGenTel suger....


Anbefalte innlegg

Jeg sitter her ganske forbannet over at NGT klarer å rote det til sånn. De eier ikke kundeservice:

 

Etter å ha faxet bestillingen 09.10 var det greit med tilbakemeldinger fra dem per mail. Fikk beskjed om at ting skulle bli ordnet, og at jeg skulle få en dato om når montøren skal komme.

 

Bravida ringer til meg ca en uke etterpå, den 16.10 og sier de kan komme da. Montøren møter opp, og monterer de hele på 5 min. Seinere på dagen leser jeg i mail fra NGT at montøren først skal komme den 02.11. Jeg sender mail til dem der jeg forteller at bravida allerede har vært hos meg og at jeg bare mangler modemet.

Men denne mailen har jeg forsatt ikke fått noe svar på og det er 2 uker siden.

 

Jeg ringte derfor kundeservice på torsdag (25.10). Der får jeg snakke med en dame som beklager seg veldig, og sier de ikke har sendt modemet; men vi skal sende det i dag. Jeg venter og venter, men det kommer ikke i løpet av helgen. Og siden det ikke kom i dag heller tok jeg og ringte igjen. Damen sier: det har vi ikke fått sendt ennå, vi skal sende det i dag.

 

For noe dritt, nå er det bare å vente og se om de har fått fingeren ut. Dårlig å starte ett kundeforhold på denne måten!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mye rot ja... men jeg tror likevell NGT er den beste å kjøpe ADSL fra etter hva jeg hører, og pris/hastighet. Bedre upload er kjekt :smile: tenker jeg bytter til NGT når det blir tilgjengelig her.

 

Se på det på den lyse siden, har du bestilt telenor ville du heller ikke ha hatt ADSL enda :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...