Gå til innhold

Waterchill "Antarctica"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MIST Tsunami ble testet i maskina mi, ikke på KT-3. Derfor kan ikke testene sammenliknes direkte, da det ikke er mulig å si med sikkerhet hvor mange watt min CPU avgir.

 

Jeg vil selvfølgelig teste alle de blokkene jeg har på KT-3, med et standard system (pumpe, raddis, tank og vifter) - men det er lagt lengre fram i tid. I mellomtiden har jeg mer enn nok med flytting, bryllupsforberedelser og andre, mer prekære tester. Men det kommer! :)

 

Bamsefar: Det enkleste og beste i ditt tilfelle vil nok være å satse på en overgang og skjøteslanger. Det gjør at du får en enkelt og kjapp løsning som vil fungere. Slik ser i alle fall jeg på det.

Lenke til kommentar

Sendt mail til Astek og Netconnection og spurt. Her er svaret fra Netconnection:

 

Ifølge Asetek er det ikke mulig å bytte nippler på denne, anbefaler at du kikker på DangerDen RBX som er en vannblokk med svært ilk design, men leveres med standard 10mm eler 12mm nippler.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det tok sin tid, men nå har jeg endelig fått svar fra Astek.

 

Fritt oversatt står det at:

Toppen ikke er gjenget, men niplene er presset ned i plexien og limt fast. Ergo, vil du ha vanlige nipler må man nok til å lage egen topp. Burde jo egnetlig ikke være så vanskelig siden man har den orginale som mal.

Sendte imidlertid svar tilbake om at de sikkert hadde tjent på å tilby blokken med vanlige nipler også. Da kan man lettere bruke blokken i et hvilket som helst vannkjølingssystem.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hey, jeg har lige fået sættet ind af døren, mit sæt er med single radiator.

 

jeg har en p4 2,4@2,83 ghzB (533)

p4c800 deluxe

gefroce fx 5900xt.

 

mit grafikkort, kommer aldrig over 40 grader under load.

min cpu ligger aldrig over 34 grader.

mit chipset ligger aldrig over 33 grader

 

(alle temps er målt externt og internt.)

 

er 100% tilfreds. der er dog nogle ting der genere mig :dontgetit:

de easykoblinger sucks! og chip kølehovedet sucks! (og muligheden for fastgørelse på Intel Motherboards)

viften larmer også en del på 7 volt, men på 12 volt får minearbejdere hovedpine :(

 

easykoblingerne skulle de tage og fjerne, de sucks, jeg fik mange lekager før jeg fik det fixet. De er også grimme for den sagsskyld.

 

ellers max nice. :thumbup::w00t::dribble::green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...