Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

SMC WBR2804 trådløs ruter - SE HER!


Anbefalte innlegg

Har lenge irritert meg over den feilen i firmwaren i ruteren min, og ENDELIG har løsningen kommet ser det ut som. Legger her en link til en beta firmware til ruteren som jeg kom over. Har testet den selv og det ser MEGET lovende ut, ingen frakoblinger så langt, selv om jeg piner den med store datamengder. Andre som har testet den rapporterer også at problemet forsvinner.

 

Beta firmware til SMC WBR2804 v2

Endret av Xibit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Andre som har fått oppdatert ruteren sin med denne nå? Tenker det ble bedre :thumbup:

 

Her går alt sweeeeet med denne oppgraderingen. Endelig slipper jeg å irritere meg grønn på denne ruteren.

 

Anbefaler alle som har v2 av denne ruteren å oppdatere med firmwaren jeg har lagt link til.

Lenke til kommentar

Ja det er deilig å slippe de frakoblingene hvert 3-4 minutt. Nyttet ikke å spille online før jeg fikk denne installert. Testet en liten økt i kveld, med den beta firmwaren installert, og det gikk supert med spilling trådløst på laptop'en.

 

Endelig, for nå holdt det på å klikke for meg, har sjekket SMC sine sider omtrent hver dag siden årsskiftet. Den ligger ikke der enda, men har fått den tilsendt fra SMC support.

Lenke til kommentar

Det hjelper ikke bare noe for min del iallefall, det løste hele problemet :thumbs:

 

Kan la den stå og laste ned i timesvis uten at den disconnecter, endelig. Og online spilling går som sagt uten problemer, og alt dette skjer trådløst, så det er digg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Løste ikke problemet for meg gitt... Har en lokal ADSL leverandør som tildeler IP dynamisk i sitt interne nett, slik at man ikke bruker PPPoE (der har man mulighet for å sette automatisk gjenoppretting av oppkobling i ruteren). Sliter med at routeren disconnecter Internet sporadisk. Bruker Windows XP for konfigurering av trådløst nettverk. Hvis jeg kobler PC-en direkte til ADSL modemet fungerer alt som det skal, så det er i routeren problemet ligger. Noen andre som fortsatt opplever problem selv med nyeste firmware (1.00.007)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...