Gå til innhold

Radeon 9600XT 128MB DDR


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja dette skal vell vere bra.

 

Et tips kan vere å sjekke etter tester og sammenlikne andre 9600XT kort, og deretter finne ut kva du skal kjøpe

 

 

EDIT : om du vil legge litt meir peng, spar opp til 9800pro til ca 2000kr eller eit gainward GFX 5900(XT?) til 1700kr. Der begge yter betre, men 9800 best.

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar

Tusen takk for raske svar :-)

 

 

Egentlig så trenger jeg vel ikke et så dyrt kort en gang. Et Radeon 9600SE holder vel for å spille bl. annet Battlefield? gjør det ikke det? Det er bare å komme med forslag, men et skjermkort under 1500kr er å foretrekke.

 

 

mvh, Krybel

Lenke til kommentar

Har sett litt rundt, og ser at det er så mange forskjellig Radeon 9600XT kort. F. eks:

 

GeCube Radeon 9600XT

 

Sapphire Radeon 9600XT Atlantis

 

Power Color Radeon 9600XT

 

Asus Radeon 9600XT

 

Er det noe forksjell på disse kortene, bortsett fra pris?

 

 

 

Mvh, Krybel

Lenke til kommentar
Ser de selger dette Skjermkortet til kr. 1540 på Komplett. Er dette kortet verdt 1500?

Etter min mening, nei, 1500 er egentlig for dyrt for et såpass "treigt" kort. Men hvis du spiller lite eller ikke bryr deg om høy oppløsning og anti-aliasing, er det bra nok.

hva du mener med såpass "treigt" kort. kortet er da ikke treigt, faktisk ganske bra i mellomklassen :yes:

 

selv om du får 9800pro til 2000 er det ikke alle som har rå til det.

Lenke til kommentar

Jeg har Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128M DDR og det funker ganske bra det ;)

har ikke prøvd det på battlefield ennå men tror det funker bra der også..

 

betalte 1400 kr på komplett for det har hatt det i ett par mnd nå da så..

 

jeg vil anbefale deg og kjøpe det, det er et bra kjøp :thumbup:

Lenke til kommentar
ville heller spart ca. 500kr og kjøpt et radeon9800pro.. det er mye bedre og du slipper å oppgrader til nytt skjermkort på lang tid...

Og jeg ville heller å vente til de nye ATI og NVIDIA kommer ut da både dagens toppmodeller og mellom klasse går ned i priss helt på tryne.

Kan regne me at 9800Pro skal koste rund 1600 spenn lol.

Lenke til kommentar
Tusen takk for raske svar :-)

 

 

Egentlig så trenger jeg vel ikke et så dyrt kort en gang. Et Radeon 9600SE holder vel for å spille bl. annet Battlefield? gjør det ikke det? Det er bare å komme med forslag, men et skjermkort under 1500kr er å foretrekke.

 

 

mvh, Krybel

9600 SE = GF 5200 = GF MX 460 ...

Lenke til kommentar

Etter min mening, nei, 1500 er egentlig for dyrt for et såpass "treigt" kort. Men hvis du spiller lite eller ikke bryr deg om høy oppløsning og anti-aliasing, er det bra nok.

hva du mener med såpass "treigt" kort. kortet er da ikke treigt, faktisk ganske bra i mellomklassen :yes:

 

selv om du får 9800pro til 2000 er det ikke alle som har rå til det.

Jeg mener at kortet er treigt i forhold til 9800. Og det vil bli rene sirupen i forhold til neste generasjon som er rett rundt hjørnet.

 

9800 koster bare ca 1/3 mer. 9600XT gir i det hele tatt ikke så mye ytelse for pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...