Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch Adsl "The gamers choice"


Anbefalte innlegg

Vi har trÅdløst tilkobling.. Før hadde vi telenor 1mbit og pingen var ca 30-40..
Men vi måtte ha en større linje pga at vi deler linja med 3.. Vi valgte Catch og bestillte 2mbit linje.. (The gamers choice).. Når vi fikk teste linja merka vi stor forskjell på at DL gikk fortere. Men pingen ligger nå på 60-70 på de fleste servere.. På Catch Gamer Serverne har vi 50-60.. Den gamle telenor linja var det mye bedre ping.. Finnes det noe forklaring til dette? :(
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har selv ADSL 2100/512 fra Catch og pinger mye bedre..... ca 18-20ms. Har ikke hatt noen problemer siden jeg fikk linja tidlig i januar, er bare fornøyd.

Trådløst er ikke helt tingen til gaming.... men ring support hos Catch så sjekker de linja di. Har god erfaring med support der og de kan jo ha noen tips til hva som kan gjøres.

 

-TD-

Lenke til kommentar
Vi har trÅdløst tilkobling.. Før hadde vi telenor 1mbit og pingen var ca 30-40..

Men vi måtte ha en større linje pga at vi deler linja med 3.. Vi valgte Catch og bestillte 2mbit linje.. (The gamers choice).. Når vi fikk teste linja merka vi stor forskjell på at DL gikk fortere. Men pingen ligger nå på 60-70 på de fleste servere.. På Catch Gamer Serverne har vi 50-60.. Den gamle telenor linja var det mye bedre ping.. Finnes det noe forklaring til dette? :(

Jeg har 1 mb og vi ligger på 20-30 i ping hvis det er en bra server.

Jeg 1 mb nextgentel og vi har 20-30 ping når vi spiller alle tre sammen.

super frønøyd jeg asså. :thumbs:

og så på cath gamer serverene har vi mellom 16-20 i ping. alle tre da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...