hawkeye86 Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Vi har trÅdløst tilkobling.. Før hadde vi telenor 1mbit og pingen var ca 30-40.. Men vi måtte ha en større linje pga at vi deler linja med 3.. Vi valgte Catch og bestillte 2mbit linje.. (The gamers choice).. Når vi fikk teste linja merka vi stor forskjell på at DL gikk fortere. Men pingen ligger nå på 60-70 på de fleste servere.. På Catch Gamer Serverne har vi 50-60.. Den gamle telenor linja var det mye bedre ping.. Finnes det noe forklaring til dette? Siter Lenke til kommentar
firji Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Ta kontakt med catch, jeg har selv 1mbit adsl , og det fungerer strålende. Har ikke hørt om andre kunder med så høy ping som det du opplever. Endret 22. mars 2004 av firji Siter Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Vi har trÅdløst tilkobling... "Flaskehalsen" ligger nok der Siter Lenke til kommentar
T2000 Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Hei Har selv ADSL 2100/512 fra Catch og pinger mye bedre..... ca 18-20ms. Har ikke hatt noen problemer siden jeg fikk linja tidlig i januar, er bare fornøyd. Trådløst er ikke helt tingen til gaming.... men ring support hos Catch så sjekker de linja di. Har god erfaring med support der og de kan jo ha noen tips til hva som kan gjøres. -TD- Siter Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 22. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 Vi har trÅdløst tilkobling.. Før hadde vi telenor 1mbit og pingen var ca 30-40..Men vi måtte ha en større linje pga at vi deler linja med 3.. Vi valgte Catch og bestillte 2mbit linje.. (The gamers choice).. Når vi fikk teste linja merka vi stor forskjell på at DL gikk fortere. Men pingen ligger nå på 60-70 på de fleste servere.. På Catch Gamer Serverne har vi 50-60.. Den gamle telenor linja var det mye bedre ping.. Finnes det noe forklaring til dette? Jeg har 1 mb og vi ligger på 20-30 i ping hvis det er en bra server. Jeg 1 mb nextgentel og vi har 20-30 ping når vi spiller alle tre sammen. super frønøyd jeg asså. og så på cath gamer serverene har vi mellom 16-20 i ping. alle tre da. Siter Lenke til kommentar
Spoink Skrevet 22. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 Vi har trÅdløst tilkobling... "Flaskehalsen" ligger nok der Nå skal vel ikke trådløs tilkobling skape 40-50 ms ekstra på en ping. Med godt utstyr legger trådløst knapt nok til ms. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.