Jump to content
Sign in to follow this  
genstian

vil psu virke?

Recommended Posts

hvorfor skulle ikke den psu'en fungere sammen med en kjøleribbe til northbridge ?

trukke dem har noe å gjøre med hverandre!

jeg må kjøpe ny psu og den kan godt vere lyd løs synes jeg :blush:

men kan den brukes eller er det andre ribber og bruke

jeg knuste psu'en i primer pc når jeg åpnet den og nå bruker jeg test pc'n :(  jeg lurte på om denne psu'en og denne ribben kan brukes sammen :ermm:

den fungerer fint etter litt lodding på transistor :thumbup::green: men vil kjølen den men ribbe :green:

Edited by hotstian

så du vil altså kjøle psuen din med NB-kjøleribber??

uansett, tror det er ganske håpløst med chipsettkjølere, tror du bør bruke noen ribber som er store, som kan lede varmen ut fra psu boksen og UT i lufta)

se på microplex de har en som du kan få kjøpt for 2 laken, sjekk ut hvordan den ser ut...silentmaxx hetern..

så du vil altså kjøle psuen din med NB-kjøleribber??

uansett, tror det er ganske håpløst med chipsettkjølere, tror du bør bruke noen ribber som er store, som kan lede varmen ut fra psu boksen og UT i lufta)

se på microplex de har en som du kan få kjøpt for 2 laken, sjekk ut hvordan den ser ut...silentmaxx hetern..

jeg finner ingen :thumbdown: kansje link :thumbup:

jeg knuste psu'en i primer pc når jeg åpnet den og nå bruker jeg test pc'n :(  jeg lurte på om denne psu'en og denne ribben kan brukes sammen :ermm:

den fungerer fint etter litt lodding på transistor :thumbup::green: men vil kjølen den men ribbe :green:

Så har tenkt til å lodde litt en transistor? Også har du tenkt til å kjøle en PSU med en NB-kjøler? Hvor i svarte har du fått den idéen fra? Hvordan hadde du tenkt til å gjøre det da? Feste den utpå bak? :D

Det du egentlig vil, er å ha en så stillegående PSU som mulig? Da vil jeg anbefale denne:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP40060PN