LgitechDInovo Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Hei! jeg skal ha nytt HK og lurte på om noen har noe å si om Abit IC7.. er det et godt kjøp?????Abit IC7 Alt hjelp tas med takk
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Jeg har Abit IC7, jeg er godt fornøyd. Det er et godt og stilig hovedkort. Bare spør om du lurer på noe.
LgitechDInovo Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Skrevet 20. mars 2004 ok! det er bra, har tenkt meg det selv! du har ikke hatt no problemer eller no sånt? hvor bestilte du det fra? hva var prisen??
Mr.Devil Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Jeg har AI7 og er godt fornøyd med det. Stabilt som fanden.
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 ok! det er bra, har tenkt meg det selv! du har ikke hatt no problemer eller no sånt? hvor bestilte du det fra? hva var prisen?? Jeg har ikke hatt problemer med kortet nei. Jeg fikk med en flott retailpakke med masse utstyr, og god manual. BIOS'en er også meget god. Kjøpt hos Komplett, prisen får du sjekke der selv.
Boralis Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Har vel brukt alle kortene i den serien og må si det har vært en fryd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå