Gå til innhold

dell 1901fp


cof

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville ikke anbefalt Dell.

www.hardware.no har akkurat hatt en stor LCD test da. Hvis du leser del 2 av den så vil du finne den 19" LCD skjermen til dine behov. De tester Allround, spill og film-LCSskjermer der. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en titt :cool:

 

Her er en URL til testen btw:

http://hardware.no/art.php?artikkelid=6051

 

Nec og Eizo var de som kom best ut i 19" klassen. Hadde valgt Eizo hvis lommeboka di tåler det :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Hvis det er til spilling så ville jeg gått for en skjerm som er beregnet for det. De har ikke testa Dell skjermen en gang så jeg vil ikke påstå at det er noen dårlig skjerm, men jeg ville heller satsa på en av de jeg nevnte siden de har fått god kritikk på grunn av at de er bra i spilling. Min erfaring når det gjelder LCS skjermer til spill er at du burde undersøke litt rundt det. En kompis kjøpte en Samsung T193 19", jævli bra og lekker skjerm, men den duger f**n meg ikke til spilling. Det var sinnsykt mye "ghosting", noe som ser ut som tåregass i Raven Shield. Dette er utrolig plagsomt (derfor jeg ikke kjøper den skjermen). Jeg vurderer LCD skjerm jeg og, men jeg skal ha en som er perfekt i spilling. Jeg tror personlig så går jeg for NEC sin pga. kritikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...