sealt Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Har ikkeså mye peiling på detta. Den kobler opp men jeg får ikke lasta internet sider.Den er kobla opp med telonor adsl. Jeg har sat den på PPPOE og brukernavn og passord resten er default settings. Hva skal jeg gjøre?
sealt Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Får legge til at alt funker som det skal når jeg kobler opp uten routeren
agvg Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Får legge til at alt funker som det skal når jeg kobler opp uten routeren Husket @online.no etter brukernavnet når du skrev det inn i routerkonfigen?
sealt Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Brukernavn og passord er riktig med epost som brukernavn Når jeg år inn på system status er jeg conecta,men får ikke åpnet websider eller epost. Slettet PPPoE tilkoblingen fra PC'en? Hva mener du med det,jeg har ikke sletta noen ting,skulle jeg det?
agvg Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hva mener du med det,jeg har ikke sletta noen ting,skulle jeg det? Satt opp Ie til og aldri slå et nummer og avinnstallert PPPoE-softwaren til Telenor?
sealt Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 (endret) I WAN ISP vinduet har jeg satt den på always on og har satt IE explorer på never dial a connection Edit har ikke avinstallert adsl oppkoblinga til telenor,men kan gjøre et forsøk og se om det hjelper Endret 19. mars 2004 av sealt
agvg Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ingen forskjell Har du sjekket om routeren greier og koble seg opp? Den har en eller annen logging eller info-side som forteller deg om den greier og koble seg opp eller ei, lyser det som skal lyse av lamper på den?
sealt Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Routeren er på nett,sjekka akkurat med telenor på support. Det virker som om ikke routeren komuniserer med eploren av en eller annen grunn. Sikkert det dusteting som jeg har oversett
agvg Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Routeren er på nett,sjekka akkurat med telenor på support. Det virker som om ikke routeren komuniserer med eploren av en eller annen grunn. Sikkert det dusteting som jeg har oversett Får du pinget f.eks vg.no eller noen andre adresser?
sealt Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Nei jeg får ikke pinga noe sted,får bare unknown host
agvg Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Nei jeg får ikke pinga noe sted,får bare unknown host Hva får du opp under DNS og gateway på maskinen din?
Alastor Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 (endret) *poff* var et dårlig svar her ja Endret 19. mars 2004 av Alastor
agvg Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 svaret her er sannsynligvis rimelig enkelt. Han skal jo bruke en router og da bruker man ikke denne typen oppkobling.
sealt Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Hadde satt den på obtain ip adress og dns automatic men den hadde stilt seg tilbake til use the following ip og dns.som jeg brukte da jeg hadde switchen min for og bruke samme modemet til isdn Nå ser det ut som alt virker som det skal Tusen takk for hjelpa
Alastor Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 (endret) svaret her er sannsynligvis rimelig enkelt. Han skal jo bruke en router og da bruker man ikke denne typen oppkobling. Jeg er trøtt :/ Ser det nå..misforsto ja Men har du kjørt nettverksveiviseren til winxp? edit: nevermind..flott at du fiksa det! Endret 19. mars 2004 av Alastor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå