Gå til innhold

ny psu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjør som vanlig å anbefaler Fortron/Source med 12cm vifte, disse er nærmest lydløse og yter mer enn lovet.

 

Anbefaler Fortron/Source, 400W, ATX12V med 12 cm. vifte til kr. 795,-

 

MIST PSU'en (350W) er bygd opp av Fortron/Source 350W utgaven

 

 

Omtale fra Microplex.no:

 

En støysvak 400W strømforsyning fra Fortron-Source med 120mm vifte og aktiv PFC. Under normal bruk vil viftestøyen ikke overstige 20 dB(A), det at viften befinner seg inne i kabinettet og ikke på baksiden gjør at strømforsyningsviften knapt vil høres - men den vil likevel gi nok kjøling. Inngang har sikring, alle utganger er kortslutningsbeskyttet.

 

De oppgitte belastningstrømmene strøm er ganske like de som er oppgitt for de mindre modellene med 12cm vifte (FSP30060PN og FSP35060PN), forskjellen ligger i at FSP40060PN tåler en større samtidig belastning på +3.3V/+5V og +12V.

 

Som andre strømforsyninger fra Fortron Source yter den en god del mer lovet (Conrad og Verax modellene er Fortron Source strømforsyninger).

Endret av norrick
Lenke til kommentar

Jeg byttet til denne 400W pga støy fra den gamle selv om den var moddet til 7V. F/S kjører smooth :thumbs: Anbefales.

 

Er nærmere en stille pc selv nå bare jeg får meg noen stille hdd snart.

 

Lykke til med valget.

Mvh

jarnt

 

edit: var litt sent ute med anbefalingen over til norrick..hør på oss :blush:

Endret av jarnt
Lenke til kommentar
Jeg gjør som vanlig å anbefaler Fortron/Source med 12cm vifte, disse er nærmest lydløse og yter mer enn lovet.

 

Anbefaler Fortron/Source, 400W, ATX12V med 12 cm. vifte til kr. 795,-

 

MIST PSU'en (350W) er bygd opp av Fortron/Source 350W utgaven

 

 

Omtale fra Microplex.no:

 

En støysvak 400W strømforsyning fra Fortron-Source med 120mm vifte og aktiv PFC. Under normal bruk vil viftestøyen ikke overstige 20 dB(A), det at viften befinner seg inne i kabinettet og ikke på baksiden gjør at strømforsyningsviften knapt vil høres - men den vil likevel gi nok kjøling. Inngang har sikring, alle utganger er kortslutningsbeskyttet.

 

De oppgitte belastningstrømmene strøm er ganske like de som er oppgitt for de mindre modellene med 12cm vifte (FSP30060PN og FSP35060PN), forskjellen ligger i at FSP40060PN tåler en større samtidig belastning på +3.3V/+5V og +12V.

 

Som andre strømforsyninger fra Fortron Source yter den en god del mer lovet (Conrad og Verax modellene er Fortron Source strømforsyninger).

Kjøpte nettopp denne og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...