Gå til innhold

Shuttle SB61G2

Preciouz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann Hardware.no folket :)

Jeg handla meg en Shuttle SB61G2, som jeg fikk i går. Sammen med en Crucial 512mb DDR PC2700 ram brikke.

Utstyrslista er:

- 1 Shuttle SB61G2

- 1 Intel Celeron 1,8ghz Socket 478

- 1 512mb DDR PC2700 brikke (crucial)

- 1 40gb Western Digital :)

- 1 Yamaha cd-brenner

Dette skulle da passe greit inn, men den gir meg fortsatt ikke noe bilde på skjermen. Ennå det er integrert skjermkort, men dette signalet tyder jo på cpu eller ram. Noen som har erfaringer?

Har foresten en 3 strømkabler fra strømforsyninga, som går inn i EN slik plugg som cdrommer og hardisker har til strøm. Det 1 gul og 2 sorte kabler. Brukes denne til noe? Isåfall hva?

Jeg skal snart koble til lyd, kanskje den lille søte tassen min snakker til meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Intel sine prosessorer er ikke skrudd på noen måte, det er en bøyle som ligger over kjøleribba som holder dette på plass.

Ellers så skal prosessoren fungere, da den gjorde når jeg tok den ut av pcen den sto i.

Endret av Preciouz
Skrevet (endret)

Tusen Takk folkens.

Jeg prøver den enkleste løsningen å sette inn et agp-skjermkort, for det var i utgangspunktet meningen.

Gir tilbakemelding seinere idag.

Endret av Preciouz
Skrevet

Bedre seint en aldri.. men det funka ikke.

Har et GeForce FX5600 8x agp i agp porten og viftene går rundt, hardisken jobber, prøvd begge ram slottene, og resatt biosen med å flytte jumperen.

Prøvde å sette høytalere på shuttlene, men den snakker visst ikke.

Ikke piper den heller.

Hjelp er vel det rette ordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...